شیائومی در اوایل امسال، رادیوی اینترنتی خود را با کنترل‌های لمسی در بالا و یک سوئیچ قرمز کوچک و زیبا در گوشه‌ی سمت راست بالا معرفی کرد. برای استفاده از رادیوی اینترنتی، باید آن را به اپلیکیشن Mi Home گوشی خود متصل کنید تا به ایستگاه‌های آنلاین دسترسی پیدا کنید. پس از این مرحله، با استفاده از دکمه قرمز رنگ می‌توانید بین ایستگاه‌های رادیویی سوئیچ کنید.

انتشار تصویر شیائومی Mi Note 2

این اسپیکر، معایب خاص خود را دارد. برای مثال، باتری ندارد و شما باید برای استفاده از آن، آن را به یک سوکت برق یا یک پاور بانک وصل کنید. از طرفی نمی‌توانید از آن به عنوان یک اسپیکر معمولی استفاده کنید. کمپانی شیائومی با انتشار اسپیکر اینترنتی جدید خود، تمام مشکلات نسخه‌ی قبلی را برطرف نموده و قابلیت‌های جدیدی نیز بدان افزوده است.
مشخصات فنی:
اسپیکر اینترنتی شیائومی بزرگ است و ۱٫۶ کیلوگرم وزن دارد. این اسپیکر از یک پردازنده Amlogc 8726M3 Cortex A9 قدرت می‌گیرد و از اتصال وای‌فای دوبانده و بلوتوث ۴٫۱ پشتیبانی می‌کند. ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و یک پورت USB 2.0 دارد، و یک جک این امکان را فراهم می‌کند تا حتی در مواقعی که به اینترنت دسترسی ندارید نیز از اسپیکر لذت ببرید. اسپیکر اینترنتی شیائومی دو ساب ووفر ۲٫۵ اینچی برای باس اضافی، دو درایور اصلی، و تکنولوژی مجرای باس بیرونی دارد.
شیائومی برخی از مشکلات نسخه‌ی پیشین را رفع نموده است. اکنون، اگر به اینترنت دسترسی نداشته باشید، می‌توانید به فایل‌های صوتی‌ای که در حافظه‌ی ۸ گیگابایتی آن ذخیره کرده‌اید، دسترسی پیدا کرده و گوش کنید، و یا یک فلش مموری به پورت USB 2.0 وصل کنید و یا حتی آن را از طریق پورت صوتی کمکی به تلفن همراهتان یا PC متصل کنید.
یکی از ویژگی‌های جالب این اسپیکر شیائومی، امکان سفارشی‌سازی ترجیحات صوتی چند کاربر از طریق فشار دادن دکمه‌ی CH است. این اسپیکر اینترنتی جدا از کنترل آن از طریق کلیدهای فیزیکی یا اپلیکیشن Mi Home، از کنترل صوتی نیز پشتیبانی می‌کند
از این اسپیکر می‌توان به عنوان آلارم ساعت نیز استفاده کرد و درنتیجه شما را با یک آهنگ ازپیش‌تعیین‌شده بیدار خواهد کرد. یک مورد که شیائومی آن را نادیده گرفته، باتری است. بنابراین تنها راه استفاده از آن، اتصال آن به یک پریز برق با یک کابل برق همراه است.
شیائومی اذعان کرده است که این اسپیکر می‌تواند بیش از ۲۰ میلیون آهنگ‌ را از یک پایگاه داده دریافت کند. همچنین می‌توانید به ۱۵۰۰ ایستگاه رادیویی دسترسی پیدا کنید.
دوستداران کتاب‌های صوتی نیز از این اسپیکر بی‌بهره نخواهند بود، چرا که به ۲۰۰۰۰۰ ایستگاه داستان‌گویی و یک پایگاه داده‌ با ۱۲۰ میلیون کتاب صوتی دسترسی خواهند داشت.
اسپیکر اینترنتی شیائومی با قیمت ۳۹۹ یوان (۵۸ دلار)  عرضه می‌شود و از روز ۲۵ نوامبر، به فروش خواهد رسید.