شیائومی باری دیگر با عرضه‌ی بند تناسب اندام هوشمند قدم در میدان تناسب اندام گذاشت. بندهای تناسب اندام کمک بزرگی برای برنامه‌های بدنسازی و تناسب اندام‌اند که در سایزها و طول‌های مختلف عرضه می‌شوند.

شیائومی مدل Redmi Note Prime

بند تناسب اندام Move It شیائومی سه قسمت دارد: دستگیره هوشمند، یک طنابِ کشی و یک دستگاه هوشمند. این گجت هوشمند همچنین یک کابل شارژ دارد. بند کشی هوشمند برای انجام 30 حرکت مختلف قابل استفاده بوده و برای تقویت پاها، پشت، شانه‌ها، بازوان و… مناسب است.
حتماً می‌پرسید که این دستگاه هوشمند چگونه کار می‌کند؟ این بند هوشمند، سه سنسور دارد؛ یکی سنسور تاچ است که زمانی که دست، دستگیره‌ها را لمس می‌کند، تشخیص می‌دهد. سنسور دوم یک سنسور 6محوره است که حالت و وضعیت دستگیره را تشخیص می‌دهد و سنسور سوم برای تشخیص میزان کشش طناب است.

بند تناسب اندام Move It شیائومی
بند تناسب اندام هوشمند شیائومی مجهز به بلوتوث 4.0 است و برای کنترل روند تناسب اندام به اپلیکیشن موبایل متصل می‌شود. اپلیکیشن می‌تواند تکامل برنامه‌ی تناسب اندام را نمایش دهد، حرکت مناسب را پیشنهاد دهد، و نشان دهد که یک تمرین به درستی انجام می‌شود یا خیر.
اپلیکیشن بند هوشمند شیائومی همچنین میزان کالری مصرف‌شده را ثبت می‌کند و آموزش شخصی آنلاین 24ساعته را در کنار برنامه‌ی شخصی، معرفی منوی سلامتی و … ارائه می‌دهد.
بند تناسب اندام Move It شیائومی یک باتری توکار لیتیوم‌یون پلیمری دارد که در 3 ساعت شارژ می‌شود و حداکثر تا 8 ساعت قابل استفاده است. این بند شیائومی 549 یوان (83 دلار) قیمت دارد.