مراسمی که توسط شیائومی در تاریخ ۲۷ سپتامبر برگزار خواهد شد، صحنه‌ی مناسبی برای رونمایی از گوشی شیائومی Mi 5S Plus می‌باشد. مدیرعامل شیائومی، Lei Jun، با انتشار خبر و عکس در صفحه‌ی شخصی‌اش در Weibo این اطمینان را به ما داده است که دو محصول جدید متفاوت در راه است: شیائومی Mi 5S و شیائومی Mi 5S Plus. این‌گونه به نظر می‌رسد که شیائومی دنباله‌روی اپل است و حتی با نگاهی دیگر می‌توان گفت اپل با انتشار اخباری مشابه، دنبال‌کننده‌ی شیائومی است. iPhone 8  همانند پرچمدار آتی شیائومی، Mi 5S، مجهز به اسکنر اثرانگشت زیر شیشه است.

جزئیات پردازنده شیائومی فاش شد

جدا از ویژگی‌های Plus، شیائومی به دلیل بسته‌بندی اسمارت‌فون‌هایش که شبیه بسته‌بندی آیفون می‌باشد، مشهور است. که این پروسه با جعبه محصول جدیدِ پیش رو یعنی گوشی شیائومی Mi 5S Plus و Mi 5S ادامه دارد. شیائومی بر این باور است که طراحی جعبه‌ی محصول که موجب اولین برداشت و نظر مخاطب می‌شود، بسیار مهم است. کاربری در شبکه اجتماعی Weibo تصویری از یک طرف جعبه گوشی شیائومی Mi 5S منتشر کرده است.
xiaomi-mi-5s-plus-box
با نگاهی به این عکس به وضوح می‌توانیم اسم این پرچمدار را به همراه لیبل ۵S بر روی جعبه ببینیم. یادآوری می‌کنیم این طراحی شبیه جعبه iPhone 6s است! اگر باور نمی‌کنید، عکس زیر را ببینید:
iphonr-box
حتی می‌بینیم که جعبه شیائومی Mi 4S نیز شبیه سری iPhone ساخته شده بود.
xiaomi-mi-4s-box
مطابق شایعات قبلی، گوشی‌های Xiaomi Mi 5S و Xiaomi 5S Plus هر دو مجهز به پردازنده اسنپ دراگون ۸۲۱ که دلیل اصلی پرچمداریشان است، می‌باشند. علاوه بر این مجهز به حافظه رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی هستند. همانطور که گفته شده است، گوشی شیائومی Mi 5S Plus دارای صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی با رزولوشن ۲K است. تغییر دیگری که می‌توان به آن اشاره کرد دوربین آن است. قیمت این محصول جدید حدود ۲۹۹۹ یوان می‌باشد.

منبع: Xiaomitoday