پرچمداران متنوع و مقرون به صرفه‌ای را در طول سال ۲۰۱۶ دیده‌ایم، مانند:  OnePlus 3, ZTE AXON 7, LeEco Le Pro 3, گوشی شیائومی Xiaomi Mi 5s Plus . برای بررسی این پرچمداران شاید امتیازدهی سایت AnTuTu برای شما جالب باشد. این سایت بنچمارک در ماه سپتامبر، با بررسی پرچمداران این عرصه،  ۱۰ اسمارت فون برتر را معرفی کرد که ممکن است باعث تعجب شما شود.

دوربین تحت شبکه ۱۰۸۰p شیائومی

antutu-top-10-september-2016_1antutu-top-10-ios-september-2016_1 antutu-top-10-android-september-2016_1
در بررسی اول بیایید ۳ اسمارت فون اول در این لیست یعنی iPhone 7 Plus ، iPhone 7 و LeEco Le Pro 3 را در نظر بگیریم که به ترتیب حائز امتیاز ۱۷۲۶۴۴ ، ۱۷۰۱۲۴ و ۱۶۰۸۵۶ شده‌اند. گوشی‌های iPhone 7 و iPhone 7 Plus به خوبی و به دلیل بهره گیری از تراشه A10 Fusion و عدم مجهز بودن به صفحه نمایش QHD در صدر این لیست قرار گرفته اند. گوشی LeEco Le Pro 3 نیز کار بزرگی کرده است که بعد از این گوشی ما Xiaomi Mi 5s Plus ، Xiaomi Mi 5s  و OnePkus3 را در این لیست مشاهده می‌کنیم. گوشی‌های Mi 5s و Mi 5s Plus برند شیائومی به ترتیب امتیاز ۱۵۳۷۷۷ و ۱۴۲۲۸۰ را به دست آوردند در حالی که OnePlus 3 حائز امتیاز ۱۴۰۲۸۸ شد که در مجموع تمامی این امتیازها بسیار خوب هستند. در نهایت ۴ گوشی باقی مانده در انتهای این لیست ۱۰گانه به این صورت است: گوشی Vivo XPlay5  با امتیاز ۱۳۸۷۰۶ ، Galaxy Note 7 با امتیاز ۱۳۸۳۷۳ ، LeEco Le Max 2 با امتیاز ۱۳۸۰۲۶ و Nubia Z11 با امتیاز ۱۳۷۶۸۵٫
این لیست بیان‌کننده ۱۰ گوشی برتر سپتامبر ۲۰۱۶ با توجه به سایت بنچمارک AnTuTu بود. البته باید خاطر نشان کنیم که این نتایج بنچمارک بیان‌کننده عملکرد این دستگاه‌ها در دنیای واقعی نیست اما این سایت تمام ویژگی‌های قدرتمند این محصولات را بررسی کرده و سپس امتیازدهی می‌کند. در عین اینکه نرم افزار یک دستگاه تلفن همراه یکی از ویژگی‌های کلیدی آن است، این امتیازدهی نشان می‌دهد که تمامی این اسمارت فون‌ها مجهز به سخت افزار فوق‌العاده قدرتمندی هستند.
اگر به عکس دوم دقت کنید می‌توانید دستگاه‌های با سیستم عامل قدرتمند iOS را مشاهده کنید در حالی که عکس سوم دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل Android را نشان می‌دهد. سال ۲۰۱۶ هنوز به پایان نرسیده است و ما همچنان منتظر رونمایی از گوشی‌های قدرتمند دیگری مانند Google Pixel ، Google Pixel XL و Xiaomi Mi Note 2 نیز هستیم که می‌توانند در لیست نهایی ۱۰ گوشی برتر از دیدگاه AnTuTu حائز رتبه شوند.