امروز شیائومی محصول جدیدی با نام  “Luna Smart sleep sensor” تحت پلتفرم سرمایه‌گذاری خود معرفی کرد. این محصول شیائومی، سنسوری به اندازه‌ی دستگاه‌های Pebble است که گفته می‌شود الگوی خواب کاربر را مونیتور می‌کند.
سنسور خواب هوشمند Lunar شیائومی، کیفیت خواب کاربر را بطور هوشمندانه تجزیه و تحلیل کرده و از طریق اپلیکیشن موبایل، گزارش‌های دوره‌ای خواب ارائه می‌دهد.  بله، این سنسور اپلیکیشنی دارد که به وای‌فای متصل می‌شود، و کاربران می‌توانند الگوی خواب عزیزانشان را از راه دور مشاهده کنند. این اپلیکیشن روی سیستم عامل اندروید ۴٫۰ و بالاتر و همچنین iOS 8.0 و بالاتر اجرا می‌شود.

جعبه گشایی دستگاه تشخیص ذرات PM2.5 شیائومی

این سنسور خواب شیائومی، همچنین مجهز به دکمه سه‌صدایی است که هنگام بی‌خوابی کاربر، توصیه‌های تخصصی صوتی جهت خوابیدن ارائه داده و موسیقی ملایمی برای به خواب رفتن کاربر، پخش می‌کند. این گجت اشعه‌ی خنثایی ساطع می‌کند تا سلامت پوست کاربران را تأمین کند.
سنسور Lunar Smart sleep جهت فعالیت، احتیاجی به تماس مستقیم با پوست کاربر ندارد. تنها کافی است این گجت شیائومی را روی بالشت یا درون روبالشی قرار دهید. همچنین سنسور خواب هوشمند شیائومی، هنگامی که کاربر خوابیده است، امواج الکترومغناطیسی ساطع نمی‌کند.

گوشی Mi 5c و Redmi 4X شیائومی

یکی از نکات بسیار مهم این دستگاه هوشمند این است که مصرف شارژ بسیار کمی دارد، تا حدی که با شارژ یک ساعته، تا ۹۰ روز ماندگاری دارد. ماندگاری کلی این باتری ۵۰۰۰۰ ساعت است. سنسور خواب هوشمند Lunar شیائومی با قیمت ۶۹ یوان (۱۰ دلار) عرضه شده است. تحویل این سنسور هوشمند از ۱۲ ژانویه ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد.

منبع: GizmoChina