توافق‌نامه‌ همکاری شیائومی و فیلیپس

اخیراً یک همکاری جدید میان غول تکنولوژی، شیائومی ، و شرکت بزرگ فیلیپس به وجود آمده است. گزارش شده است یک قرارداد سرمایه گذاری مشترک را هر دو شرکت به منظور طراحی و توسعه چراغ‌های LED برای اکوسیستم Smart Home شیائومی امضا کردند. اگر یادتان باشد، محصولات اصلی Smart Home شرکت شیائومی، تحت نام تجاری Mijia قرار می‌گیرند.

پرینتر ۳ بعدی شیائومی در راه است

این قرارداد سرمایه‌گذاری مشترک جدید بسته‌شده، شامل طراحی و توسعه لامپ و چراغ LED است. همچنین این همکاری، توسعه برنامه‌هایی برای کنترل چراغ ها (نورها) را از طریق اندروید و iOS مبتنی بر گوشی‌های هوشمند را پوشش می‌دهد. محصولات تولیدشده تحت این همکاری، از طریق کانال‌های خرده‌فروشی که شیائومی استفاده می‌کند، فروخته خواهند شد.
شیائومی پیش از این چندین چراغ LED هوشمند به فروش رساند که توسط شرکت فیلیپس برای استارتاپ فناوری، تولید شده بود که یکی از آن‌ها Eyecare Smart Lamp 2 است. اما این همکاری جدید یک گام بیشتر برداشته است؛ در این مشارکت شیائومی می‌خواهد به صورت مالی و فنی در توسعه و طراحی محصولات درگیر باشد. فیلیپس کنترل ۷۰ درصد از سرمایه‌گذاری مشترک را بر عهده دارد، در صورتی که شیائومی سهم ۳۰ درصدی در این همکاری دارد، اما جزئیات مالی اعلام نشده است.

منبع: GizmoChina