پس از مدت‌ها انتظار، Xiaomi Mi Note 2 دیروز منتشر شد. حال زمان آن رسیده است که نگاهی به ویژگی‌های منحصر به فرد Mi Note 2 داشته باشیم که تبلیغ شده بود در این تلفن همراه وجود دارد. یکی از این ویژگی‌ها، صفحه نمایش OLED منعطف است که در این تلفن همراه به کار گرفته شده.

جزئیات صفحه نمایش و دوربین Mi MIX

بسیار پیش از تاریخ انتشار این تلفن همراه، برخی تصاویر از این صفحه نمایش منعطف به صورت آنلاین افشا شده بود. گمان می‌شد که این صفحه نمایش درواقع خود Mi Note 2 است تا زمانی که مشخص شد این دستگاه مجهز به پنل صفحه نمایش OLED منعطف بوده که قادر به خم شدن در تمام جهات است. درحالی که قادر به احساس کردن این انعطاف‌پذیری نیستیم (زیرا پنل در زیر صفحه نمایش شیشه‌ای قرار دارد)، اما این دستگاه قطعاً صفحه نمایش منعطف دارد. همچنین شایعه شده بود که صفحه نمایش این پرچمدار یا تولید سامسونگ خواهد بود یا LG. بعدها مشخص شد که LG احتمال بیشتری دارد که این صفحه نمایش منعطف OLED را تولید کند.

این شایعه به‌نظر تأیید شده است زیرا صفحه نمایش منعطف Mi Note 2 توسط LG تولید و عرضه شده است نه سامسونگ. گرچه شیائومی در مورد جزئیات اینکه چه شرکتی OLED را تولید کرده، همانند Redmi Pro سکوت کرده بود، اما تحلیلگر معروف صنعت، سان چانگچو اذعان داشته که این صفحه نمایش OLED منعطف، درواقع ساخت LG است.
این تحلیلگر اشاره داشته است که میزان تولید OLED منعطف بالا نیست و ممکن است در عرضه این محصول، کمبود ایجاد شود؛ خصوصاً که براساس انتظارات، تقاضا بالا خواهد بود.

 

منبع: GizmoChina