طبق شایعات جدید منتشرشده در چین، شیائومی گوشی Xiaomi Mi 7 را زودتر از زمان مورد انتظار رونمایی خواهد کرد. اگر این شایعه‌ی جدید درست باشد، گوشی Mi 7 در ماه فوریه سال آینده معرفی خواهد شد. حتماً در نظر داشته باشید که این خبر در حد شایعه است و اعتبار چندانی ندارد؛ اگر این خبر صحت داشته باشد، در آینده‌ی نزدیک جزئیات بیشتری منتشر خواهد شد و تاریخ دقیق رونمایی این گوشی شیائومی مشخص خواهد شد.

آموزش آپدیت می بند از طریق نرم‌افزار

همان‌طور که می‌دانید گوشی Mi 6 شیائومی، پرچمدار فعلی این کمپانی، در ماه آوریل معرفی شد. اکنون شاید شیائومی قصد داشته باشد اسمارت فون Mi 7 خود را در جریان کنگره جهانی موبایل (MWC) بارسلونا رونمایی کند، همان‌طور که همین کار را سال گذشته برای رونمایی Xiaomi Mi 5 انجام داد. رونمایی Mi 7 در MWC به شایعه امروز مربوط نمی‌شود و تنها حدسی است که ما زده‌ایم.
اخیراً شایعه‌ای منتشر شده بود که بیان می‌کرد شیائومی و کوالکام در حال کار کردن روی چیپست Snapdragon 845 جهت بهینه‌سازی آن هستند و فاز نهایی آزمایشی آن در ماه فوریه به پایان خواهد رسید؛ که با این حساب، Mi 7 شیائومی در ماه فوریه رونمایی نخواهد شد؛ پس باید منتظر اخبار دقیق‌تری بمانیم. از آن‌جایی که شیائومی به کنسرسیوم شارژ بی‌سیم پیوسته است، انتظار می‌رود تلفن همراه Mi 7 از شارژ بی‌سیم پشتیبانی کند.

منبع: Android Headlines