گرچه همانطور که قول داده شده بود، Xiaomi Mi 5S و Mi 5S Plus روز سه‌شنبه ۲۷ سپتامبر معرفی شدند، اما برای بسیاری از کاربران، باعث ناامیدی بود. بی‌شک هردوی این تلفن‌های همراه، عالی و مجهز به ویژگی‌های فوق‌العاده‌ هستند. اما بسیاری از هواداران شیائومی ، آنچه را که منتظرش بودند، مشاهده نکردند. بنابراین نسبتاً منطقی است که امیدوارانه، منتظر رونمایی محصولی دیگر توسط شیائومی باشند. اگر به خاطر داشته باشید، Mi 5S در تصاویر و اسکرین‌شات‌های مختلفی با Mi Note 2 مشاهده می‌شد. اما زمانی که خبر از برگزاری کنفرانسی با نام S شد، مردم Mi Note 2 را فراموش کرده و شروع به گشتن به دنبال Mi 5S بودند. حال می‌توانیم شاهد تلفن همراه هوشمند دیگری باشیم که تا پیش از سال جدید، منتشر خواهد شد. همانطور که می‌توانید حدس بزنید، این تلفن همراه، Xiaomi Mi Note 2 است.
هیچ فردی نمی‌داند که Xiaomi Mi Note 2 در زمان انتشار رسمی چه نامی خواهد داشت، زیرا شنیده بودیم که احتمال تغییر نام به Xiaomi Mi Pro و یا Xiaomi Mi Note 2 Pro وجود دارد. اما فعلاً نام آن برایمان مهم نیست. نکته مهم، ظاهر آن و تجهیزاتی است که در زیر پوشش این دستگاه قرار دارد. فکر می‌کنم Xiaomi Mi 5S بسیار جذاب است، اما افراد بسیاری هستند که آرزوی موردی متفاوت را دارند. یکی از آن‌ها، تحلیلگر صنعتی به نام Pan Jiutang است که نظر جالبی دارد. وی بیان می‌کند که اگر انتخاب رنگ‌های متفاوت و لیست ویژگی‌های درخوری را می‌خواهید، می‌توانید منتظر Xiaomi Mi Note 2 در آخر اکتبر باشید.

ماسک فیلتر هوای کودکان شیائومی

این مطلب به سادگی نشان‌گر آن است که می‌توانیم تمام ویژگی‌های شایعه‌شده همانند صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی خمیده با قابلیت تاچ ۳ بعدی و رزولوشن ۲K، پردازنده Snapdragon 821 شرکت کوالکام،  ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم، حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایتی، باتری ۳۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع، رابط کاربری MIUI8  مبتنی بر اندروید ۷٫۰ Nougat  و دیگر ویژگی‌ها را مشاهده کنیم. اما حال، مشخص شده است که Xiaomi Mi Note 2 بیشتر از انتظارات ما رنگ‌بندی‌های مختلفی خواهد داشت. بنابراین، در جنبه‌های بیشتری به رقابت خواهد پرداخت.