سال ۲۰۱۶ تقریباً رو به اتمام است، اما این بدان معنی نیست که سازندگان تلفن‌های همراه چینی، پاهای خود را از روی گاز برداشته و دیگر تلاشی نمی‌کنند. شیائومی هم از مسیر عقب نمانده و بنابه گزارش‌ها بر روی چندین دستگاه در حال کار است که یکی از آن‌ها Xiaomi Mi 5C است.

مسواک هوشمند Soocare X3 شیائومی

Xiaomi Mi 5C اولین بار در اوایل اکتبر امسال، زمانی خود را در خاطر ما ثبت کرد که ارائه‌ای مشاهده شد که بنا به اظهارات، متعلق به این دستگاه بود. به خاطر داشته باشید که ارائه‌ها و ویژگی‌هایی از این دستگاه با نام رمزی Meri در بنچ‌مارک‌های GeekBench و AnTuTu هم مشاهده کردیم که ظاهراً مجهز به پردازنده Pinecone با توسعه درونی بود. آخرین گزارش حاکی از آن است که تلفن همراه Xiaomi Meri، درواقع همان Mi 5C است.
گوشی Mi 5C شیائومی، نسخه پائین‌تر تلفن همراه بسیار مشهور Mi 5 بوده که مجهز به طراحی براقی است. از ارائه‌ها اینطور بر می‌آید که Mi 5C درواقع شبیه Mi 5 بوده و بدون شک، شبیه دستگاهی است که با نام رمزی Meri هم شناخته می‌شود.
Mi 5C قبلاً شایعه شده بود که مجهز به بدنه خمیده کاملاً فلزی خواهد بود. این دستگاه شامل علامت تجاری دراز Mi در زیر صفحه نمایش است. یک سنسور اثر انگشت هم بر روی دستگاه قرار دارد که در دکمه Home جاسازی شده است. Mi 5C هم بنا به تبلیغات، شیشه ۲٫۵D بر روی صفحه نمایش خود به همراه ساخت بدنه کاملاً باریک دارد.

منبع: gizmochina