تماس با واحد گارانتی: 88879677 - 66733490 - 09120290514 | روابط عمومی: 09120803296 | فروش: 02162768

سبد خرید

دستبند شیائومی Amazfit Moon Beam Frost

(دیدگاه 7 کاربر)

¥ 472

Xiaomi Amazfit Frost Smart Bracelet

ویژگی‌های کلیدی:

  • مدت زمان شارژ 2 ساعت
  • مدت زمان شارژدهی 2 روز
  • طراحی شکیل مناسب بانوان و آقایان
  • قابلیت اتصال بی‌سیم بصورت بلوتوث
  • دارای استاندارد IP68 (مقاوم در برابر آب و گردو غبار)
  • سازگار با دستگاه‌های اندروید و iOS
  • بند چرمی قابل‌تعویض با بدنه‌ی‌ فلزی
  • دارای باتری با ظرفیت 15 میلی‌آمپر‌ساعت
  • گام‌شمار، میزان کالری مصرف‌شده، یادآوری تماس‌های دریافتی از طریق ویبره، کنترل وضعیت‌خواب، مجهز به زنگ‌هشدار
  • قابلیت کنترل لوازم‌خانگی هوشمند شیائومی، تهویه کننده هوا، تلویزیون، نور لامپ
  • پشتیبانی از اپلیکیشن Mi-Fit

 

توضیحات

دستبند سلامتی هوشمند Amazfit Moon Beam Frost شیائومی

دستبند سلامتی هوشمند Amazfit Moon Beam Frost شیائومیشیائومی خط تولید خود را برای محصولات هوشمند پوشیدنی با نام Amazfit دارد. درحالی که دستبندهای سلامتی شیائومی هم محبوب بودند، مچ بند هوشمند شیائومی هم به همان شدت توجه‌ها را جلب می‌کند. قیمت این دستگاه نسبت به دیگر ردیاب‌های پوشیدنی‌های مطابق مد همانند Fitbit Alta و Misfit Ray، بسیار کمتر است.

با الهام گرفتن از آویز یشمی چینی، به‌نظر می‌رسد که شیائومی تفکر بسیاری درمورد انطباق این دستبند با مد روز کرده، اما این تنها موردی نیست که منجر به موفقیت این مچ‌بند شده است.

دستبند سلامتی هوشمند Amazfit Moon Beam Frost شیائومی
طراحی

طراحی گروه Amazfit مد را هدف گرفته است و از ظاهر دستبند پرتو ماه شیائومی می‌توان دید که به این هدف دست یافته‌اند. هیچ صفحه نمایشی بر روی این دستبند استفاده نشده تا نشانگر هوشمند بودن این دستبند باشد. درحالی که این موضوع برای برخی افراد، بسیار خوب است، اما عملکردهای آن را به طور کامل نشان نخواهد داد.

دستبند سلامتی هوشمند Amazfit Moon Beam Frost شیائومیدستبند هوشمند پرتو ماه شیائومی، بند چرمی بسیار باریکی دارد که درواقع رنگ پوسته‌ی تخم مرغ است. پوششی گرد به رنگ طلایی هم دارد که بدنه سرامیکی سفید رنگ آن را در بر می‌گیرد. علاوه بر آن، می‌توانید بدنه سرامیکی سیاه را هم انتخاب نمائید که استیل ضد لک داشته و بند سیاه دارد.

طراحی این دستبند به گونه‌ای است که پوشش آن در درازمدت مُچ را خسته نمی‌کند. علاوه بر آن، بر روی مچ‌های کوچک هم به خوبی فیت می‌شود. بخشی از این پوشش راحت، به دلیل بند آن است که شکاف‌هایی برای اندازه‌های مختلف مچ دارد. دیسک سرامیکی این دستبند که بر روی بخش بالایی آن است، پهن بوده و بسیار نزدیک به مچ قرار می‌گیرد.

دستبند سلامتی هوشمند Amazfit Moon Beam Frost شیائومی
به دلیل استاندارد IP68 به کار رفته در این مچبند، می‌توانید آن را در حمام و یا در حین استفاده از آب به دست داشته باشید. با وجود امتیاز IP، هنوز هم شیائومی توصیه نمی‌کند که آن را در حین شنا و غواصی استفاده کنید.

برای بررسی استحکام این مچ بند، آن را از فاصله 3 فوتی هم به پائین انداختیم و جالب است بدانید که سطح آن حتی خراشی هم برنداشت و ردیاب آن به خوبی روز اول کار می‌کرد. هنوز فاصله یا فشار بیشتر بر روی این مچبند بررسی نشده است.

دستبند سلامتی هوشمند Amazfit Moon Beam Frost شیائومیردیابی فعالیت

این مچ بند هوشمند قادر به ردیابی گام‌های برداشته‌شده و کالری‌های سوزانده‌شده شما خواهد بود. علاوه بر آن، خواب شما را بررسی کرده و آلارمی برای بیدار شدن شما دارد که به صورت ویبره بوده و این ویبره را در حین دریافت تماس هم احساس خواهید نمود. این ردیاب بسیار ساده است و درصورتی که نیاز به دستبندی زیبا و مطابق با مد دارید، کارایی‌های آن برای شما کاملاً کافی خواهد بود.

ردیابی گام توسط این دستبند هوشمند شیائومی با مقدار ارائه‌شده توسط Fitbit Alta مقایسه شد و این مقدار یکسان بود. در این مچبند، گزینه‌هایی برای سفارشی کردن ورزش و یا تشخیص خودکار ورزش‌های دیگر وجود ندارد. این دستبند درواقع گام‌های برداشته‌شده در حین دویدن و یا پیاده‌روی را برای شما محاسبه خواهد کرد.

بررسی خواب توسط دستبند هوشمند شیائومی ، خواب شما را در دو سطح عمیق و سبک بررسی می‌کند. علاوه بر آن، تعداد دفعاتی را که از خواب، بررسی خواهد کرد. شایان ذکر است که اطلاعات ثبت‌شده توسط این مچ‌بند، از طریق اپلیکیشن آن قابل مشاهده است که بر روی تلفن همراه شما نصب شده و با مچ‌بند جفت می‌شود. حالت بررسی خواب این دستبند هم اطلاعات ثبت‌شده را به صورت نموداری در اپلیکیشن به شما نشان خواهد داد و مطالعه نمودار به اندازه کافی ساده است.

اپلیکیشن

اپلیکیشن دستبند سلامتی Amazfit Moon Beam Frost بسیار ساده بوده و قابلیت ارتقا دارد. در همین حین، می‌توانید پیشرفت خود را در گام‌های طی شده و کالری‌های سوزانده را به همراه نمودار خواب خود مشاهده کنید. می‌توانید در قسمت منو، سن، جنسیت، قد و وزن خود را تنظیم کرده و در قسمت تنظیمات، هدف روزانه‌ای را برای گام‌های خود تعیین کنید. این دستبند را می‌توانید به صورت گردنبند هم استفاده کنید. نشانگری هم برای سطح باتری در بالا، سمت راست اپلیکیشن وجود دارد که رنگ قرمز به معنی نزدیک شدن به زمان شارژ کردن است.

پس از دانلود اپلیکیشن از سایت برنامه‌های شیائومی و یا اپ استور و گوگل پلی، مچ‌بند را به سرعت از طریق بلوتوث خواهد یافت. البته دفعه بعد دوباره باید آن را جفت کنید.

دستبند سلامتی هوشمند Amazfit Moon Beam Frost شیائومیطول عمر باتری دستبند سلامتی هوشمند Amazfit Frost

برای شارژ دستبند سلامتی Amazfit Moon Beam Frost باید بدنه سرامیکی را از بند خارج کرده و آن را به مدت 2 ساعت بر روی شارژر قرار دهید. البته این فرآیند بسیار ساده بوده و نیازی نیست که آن را به صورت روتین انجام دهید که این موضوع به لطف طول عمر 2 روزه باتری این دستبند هوشمند است (البته این زمان بسته به استفاده شما، متغیر خواهد بود). شارژ این مچ‌بند تنها 2 ساعت از صفر تا صد طول می‌کشد. با کمترین میزان استفاده، طول عمر باتری آن 2 روز هم خواهد بود.

دستبند سلامتی هوشمند Amazfit Moon Beam Frost شیائومی

مشخصات فنی

ابعاد 30×100×150 ميلی‌متر
وزن 15 گرم
نوع استفاده روزمره، ورزشی
جنس بدنه فلز
جنس بند چرم
حسگرها شمارش ضربان قلب
بلوتوث نسخه 4.0
استاندارد حفاظتی  IP68 مقاوم در برابر آب و گردو غبار
مناسب برای آقایان و بانوان
باتری ظرفیت 15 میلی‌آمپرساعت – شارژدهی تا 10 روز
سیستم عامل اندروید نسخه 4.3 و iOS نسخه 7.0 به بالا
سایر ویژگی‌ها یادآوری تماس
کنترل وضعیت خواب
زنگ هشدار
کنترل لوازم خانگی هوشمند
گام‌شمار
پشتیبانی از اپلیکیشن Mi-Fit
قابلیت شارژ از طریق داک

ویدئو

آموزش

نرم افزار

دانلود از گوگل پلی

دانلود نسخه‌ی اندرویدی اپلیکیشن Mi-Fit از سایت گوگل‌پلی

می همراه

دانلود نسخه‌ی iOS اپلیکیشن Mi-Fit از سایت اپ‌استور

7 دیدگاه برای دستبند شیائومی Amazfit Moon Beam Frost

  1. Avatar for طاها مرادی

    طاها مرادی

    این ساعت رو برای هدیه به همسرم خریدم ازتون و واقعا راضی بود؛ خیلی ممنونم از کلای خوببتون.

  2. Avatar for مهدی

    مهدی

    سلام
    نحوه خرید از سایت چطوری هست؟

    • Avatar for رایانه همراه

      رایانه همراه

      سلام به سایت رایانه همراه مراجعه کنید

  3. Avatar for مهسا

    مهسا

    خیلی خوشگله تو دست طراحی و کیفیت خیلی خوبی داره

  4. Avatar for کیانا

    کیانا

    واقعا شیکه،قیمتشم مناسبه

  5. Avatar for شیما

    شیما

    خیلی شیکه.امکاناتشم عالیه

  6. Avatar for ساناز

    ساناز

    خیلی دوسش دارم.خیلی خیلی خوشگله

  7. Avatar for ادهمی

    ادهمی

    بسیار زیباس با قابلیتهای بالا

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *