تماس با واحد گارانتی: 88879677 - 66733490 - 09120290514 | روابط عمومی: 09120803296 | فروش: 02162768

سبد خرید

دوربین ورزشی 4K شیائومی نسخه گلوبال

(دیدگاه 3 کاربر)

¥ 1,255

مشخصات کلیدی:
– ضبط ویدئو با کیفیت ۴K
دوربین ورزشی ۴K شیائومی برای عکسان جدی همچون شما ساخته شده است

-Ambarella A9SE75 DSP
نسل جدید چیپ بسیار کم‌مصرف و با عملکرد عالی Ambarella A9SE75 از رمزگذاری H.264، مصرف انرژی کم حتی در کیفیت ۴K/30fps و ویدئوی Blu-ray پشتیبانی می‌کند و در دمای ۲۰- تا ۸۵ درجه سانتیگراد می‌تواند کار کند.

– سنسور Sony IMX377 12MP 1/2.3″

– لنز شیشه‌ای با زاویه دید وسیع ۱۵۵ درجه
۷ لایه از لنزهای شیشه‌ای نوری ترکیب‌شده با دهانه‌ی وسیع f2.8 مقدار نور جذب‌شده را افزایش می‌دهد و تصاویر واضح و دلپذیری را ثبت می‌کند

– باتری ۱۴۰۰ میلی آمپر ساعتی باعث ماندگاری بیشتری می‌شود
دوربین ورزشی ۴K شیائومی در حالت ضبط با کیفیت ۴K تا ۱۲۰ دقیقه کار می‌کند

– اتصال وایفای و بلوتوث برای دستگاه‌های اندرویدی و IOS
– ریموت کنترل بلوتوثی کم‌مصرف
– طراحی فشرده و کوچک
– دارای حالت‌های عکاسی مختلف: single shot, self-timer, time-lapse, burst shot
– پشتیبانی از کارت حافظه‌های SDHC و SDXC 16 گیگابایتی تا ۱۲۸ گیگابایتی با فرمت FAT32
– دارای قابلیت ضد آب تا عمق ۴۰ متری

توضیحات

دوربین اکشن Yi 4K، گامی عظیم نسبت به نسل قبلی خود برداشته است. سنسور آن یک سنسور سونی ۱۲ مگاپیکسلی جدید بوده که ویدئو ۴K را در ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط کرده (که در جد خود، این عدد ۱۰۸۰ پیکسل بود). البته در Yi 4K Action Camera، حالت ضبط ویدئو ۱۰۸۰ پیکسلی در ۶۰ فریم بر ثانیه و تنظیمات ۷۲۰ پیکسلی هم وجود دارد که نرخ فریم آن‌ها به ترتیب ۱۲۰ فریم بر ثانیه و ۲۴۰ فریم بر ثانیه است.

همچنین بخوانید: قاب ضد آب دوربین ورزشی 4K شیائومی

ارتقای مهم دیگری که در دوربین ورزشی ۴K شیائومی وجود دارد، صفحه نمایش لمسی موجود در پشت آن است. مدلی که در سال پیش منتشر شد، یک صفحه نمایش همانند Hero 4 Black گوپرو (با قابلیت ضبط ۴K) داشت. این موضوع، Yi 4K Action Camera را از لحاظ ویژگی‌ها، دقیقاً در میان دوربین‌های Hero 4 نقره‌ای و سیاه Go Pro قرار می‌دهد که بهترین ویژگی‌های موجود در هر دو محصول را با بدنه‌ای سبک‌تر ارائه می‌دهد.
قیمت این محصول، بسیار ارزان‌تر از GoPro است.


دوربین ورزشی ۴K شیائومی، آس‌های بیشتری در آستین خود دارد. باتری آن بزرگ‌تر بوده و دو برابر عمر باتری را در حین ضبط، ارائه می‌دهد (تا ۱۲۰ دقیقه در ثبت ۴K)؛ همچنین دو میکروفون و ارتباط WiFi 5 گیگاهرتزی به همراه پایداری الکترونیکی برای ویدئوهای ۱۰۸۰ پیکسلی در ۳۰ فریم بر ثانیه دارد.
تضمین شده است که Yi 4K Action Camera نسبت به هر دو جد خود و دوربین‌های GoPro اشاره شده، بزرگتر است؛ بنابراین درون جعبه این دو محصول جا نخواهد شد.
یکی دیگر از نکات مثبت دوربین ورزشی ۴K شیائومی ، این است که یک دهانه سه‌پایه استاندارد در بدنه آن تعبیه شده است درحالی که در GoPro، تنها می‌توانید درصورت داشتن پوشش برای ۳ پایه، آن را بر روی ۳ پایه سوار کنید.
رابط صفحه نمایش ۲٫۱۹ اینچی آن هم عکس العمل مناسبی ارائه می‌دهد و استفاده از آن ساده است. این رابط به طرز غیرقابل باوری بصری است.


امکان حرکت سریع میان حالت‌های تصویربرداری برای شما فراهم شده است و زمانی که یک حالت را باز کردید، به سادگی می‎توانید پارامترهای تصویربرداری را از طریق منوی تنظیمات، تنظیم کنید.
Yi شامل اپلیکیشنی برای iOS و اندروید است که شما را قادر به کنترل دوربین اکشن ۴K از راه دور و از طریق تلفن همراه و یا تبلتتان می‌کند.
دوربین ورزشی ۴K شیائومی چگونه است؟ بسیار عالی! این دوربین ویدئوهایی واضح و با کُنتراستی را تولید می‌کند که روان و سیال هستند. تنظیم آن در هنگام حرکت در حین ضبط، بسیار ساده بوده و رنگ‌ها همیشه گرم و کوبنده خواهند بود. فیلمی که لنز ۱۳۵ درجه‌ای f/2.8 آن منتشر می‌کند نیز شفاف است.
درمورد ویدئوی ۴K، این امکان را دارید که ۴K در ۳۰ فریم بر ثانیه و یا ۴K در ۳۰ فریم بر ثانیه Ultra را داشته باشید. Ultra محدوده گسترده‌تری داشته، اما اعوجاج هندسی بیشتری دارد. تنظیمات ۴K عادی به نظر ما بهتر است، زیرا اعوجاج‌های غیرطبیعی ندارد.
هر وضوح تصویری که مطلوب شما باشد، به هرحال Yi 4K Action Camera همیشه ویدئو را با کیفیت ۸۴۸x480 پیکسل با سنسور HD معمولی با کیفیت ضبط می‌کند تا روشی سریع برای به اشتراک‌گذاری فیلم‌هایی که ثبت کرده‌اید داشته باشید.
ما Yi 4K Action Camera را با GoPro Hero 4 Black در حین ضبط فیلم مقایسه کرده و متوجه شدیم تصاویر دوربین Yi با دقت و از نزدیک، واضح‌تر از تصاویر دوربین دیگر است.
پایداری الکترونیکی تصویر دوربین اکشن Yi 4K، تنها در ۱۰۸۰ پیکسل در ۳۰ فریم بر ثانیه در دسترس است، اما تفاوت عظیمی ایجاد می‌کند. ما در زمانی که دوربین ورزشی ۴K شیائومی به یک ماشین بسته شده و EIS آن روشن بود، Yi 4K را بررسی کردیم و نکته جالب توجه این است که به ندرت می‌توانید ویبره‌ها را مشاهده کنید.
حالت نهایی ویدئو در Yi 4K Action Camera، ۲٫۵K (2560×1920 پیکسل) است که از گزینه تنظیم اعوجاج لنز بهره می‌برد. زمانی که آن را روشن می‌کنید، زمینه گسترده‌تری را با اعوجاج کمتر نسبت به حالت استاندارد منتشر می‌کند.


جدای از ویدئو، می‌توانید تایم لپس (تصاویر سریع) را با دوربین جدید، ثبت کنید. Yi 4K Action Camera می‌تواند تصویر را در فواصل زمانی ۰٫۵ تا ۶۰ ثانیه ثبت کند و می‌توانید مدت زمانی را که می‌خواهید ویدئو ادامه داشته باشد، انتخاب کنید. اگر مایل باشید دوربین، ویدئوی تایم لپس را برای شما تهیه کند، بیشترین وضوح تصویر آن ۴K خواهد بود؛ اما می‌توانید تصاویر منفرد را هم با کیفیت ۱۲ مگاپیکسل برای تهیه تایم لپس برای خود، به کار ببرید.
در زیر، ویدئویی با حرکت آهسته و کیفیت ۷۲۰ پیکسل در ۲۴۰ فریم بر ثانیه را مشاهده می‌کنید، اما به دلیل کیفیت پائین، تصویربرداری در این محدوده بی‌ارزش خواهد بود.
همچنین از طریق این دوربین می‌توانید تصاویر ثابتی را با کیفیت ۱۲ مگاپیکسل ثبت کنید که در مقایسه با تصاویر ثبت شده توسط تلفن همراه، چندان تحسین‌برانگیز نیست؛ اما محدوده‌ی بصری گسترده‌تری در اختیار خواهید داشت.
عمر باتری این دوربین عالی است و به راحتی GoPro Hero 4 Black را شکست داده و پس از تمام شدن باتری گو پرو هم، به ضبط ادامه داد.

جمع‌بندی نهایی
به هر نحوی که این محصول را بررسی کنیم، اگر در بازار به دنبال دوربین اکشن ۴K باشید، نیازی به تصمیم‌گیری زیادی برای خرید Yi 4K Action Camera ندارید. یکی از مهم‌ترین نکات، مقرون به صرفه بودن این محصول نسبت به بهترین دوربین گو پرو است. همچنین لوازم جانبی بسیار مختلفی را برای این دوربین با قیمت‌های عالی در دنیای مجازی خواهید یافت. اگر این محصول را در آب فرو نبرید، حتی می‌توانید بدون پوشش هم از آن استفاده کنید زیرا دهانه سه پایه معمولی توکار دارد. نکات دیگری که در این محصول مشاهده می‌شود، عملکرد فوق‌العاده آن بوده و فیلم‌های بی‌نظیری ثبت می‌کند. وجود یک صفحه نمایش لمسی، تجربه کاربری این محصول را ارزشمند کرده و عمر باطری آن هم به خوبی این تجربه‌ی گرانبها است.

مشخصات فنی

ویدئو

آموزش

نرم افزار

دوربین ورزشی 4K شیائومی

نرم افزار اندروید

نرم افزار ios

3 دیدگاه برای دوربین ورزشی 4K شیائومی نسخه گلوبال

  1. Avatar for دنیا

    دنیا

    واقعا بینظیره.قابلیتاش حرف نداره

  2. Avatar for محمد

    محمد

    سلام از لحاظ سخت افزاری فرقی بین رنگ صورتی و مشکی هست

  3. Avatar for محمد

    محمد

    یک سوال مهم دارم خواهش میکنم جواب بدهید. من پک چین با منو انگلیسی این دوربین رو با قیمت بسیار مناسب تر با توجه با افزایش قیمت چشمگیر از یه سایت اینترنتی گیر آوردم. ممکنه به خاط پک چینی بودنش به چه مشکلاتی بخورم. دوم مشخه گلوبال بودن دستگاه چیه. بسیار سپاس 3 ایا پک چینی پس از. اپدیت از فرمان صوتی انگلیسی پشتیبانی خواهد کرد

    • Avatar for رایانه همراه

      رایانه همراه

      سلام دوربین پک چین بعد از آپدیت به دلیل تحریم ها از کار خواهد افتاد و به هیچ عنوان این دوربین را نخرید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *