پلتفرم سرمایه‌گذاری شیائومی ، محصولی جدید دارد و ممکن است دانستن اینکه این کالا، بالشتی چندکاره است، شما را متعجب کند. پوستری که انتشار این محصول را تبلیغ می‌کند، همانند عملکردهای این محصول، اندکی گیج‌کننده است. نام این محصول، ۸H Multifunction Pillow U1 است و با قیمت مناسب ۷۹ یوان (۱۲ دلار) عرضه خواهد شد.

رونمایی از دستگاه تصفیه هوای شیائومی

می‌دانم که اشتیاق شدیدی به دانستن عملکردهای این محصول و جزئیات موارد دیگر دارید. خب، بالشت چندکاره ۸H مدل U1، برای استفاده درحین استراحت ناهار، در محل کار، مسافرت، خانه و دیگر اوقات فراغت، مناسب است.
طراحی این بالشت، همانند متکاهای معمولی نیست، اما تنها ۶۴ سانتی‌متر است و قطر ۱۶٫۵ سانتی‌متری دارد و برای قرارگرفتن در دور گردن، مناسب است. بالشت چندکاره ۸H، در درون خود اجزای پلاستیکی دارد که نرم، بسیار منعطف، قابل تنفس و راحت هستند و بسته به نحوه استفاده، اجزای پلاستیکی می‌توانند حالت گردن، دست‌ها، کمر، پا و هرجایی که قراردارد را به خود بگیرند تا پشتیبانی راحتی را ارائه کنند.
فضای بیرونی بالشت، که مانند رویه متکا است، شامل کتان Tianzhu است که فضایی نرم با بافت عالی را عرضه کرده و احساس لطافت را القا می‌کند. همچنین، شستشوی بالشت، دردسری ایجاد نمی‌کند زیرا یون نقره‌ای ضد میکروبی از نوع پلی‌ژن دارد که مانع رشد باکتری و قارچ می‌شود و بوهای نامطبوع را مهار می‌کند.
بالشت چندکاره شیائومی، با دو رنگ ارائه می‌شود که ترکیبی از خاکستری و بژ است، اما درحال حاضر، تنها یک رنگ آن در دسترس است و طول عمر این بالشت‌ها، ۲ سال است. انتظار می‌رود که این محصول ۷۹ یوانیی (۱۲ دلاری)، از ۲۰ اکتبر، آماده ‌ی عرضه باشد.