شیائومی با ارائه ترازوی دیجیتال بلوتوث دار خود، گامی دیگر در بازار گجت‌های سلامتی برداشته است. محصولات شیائومی به مقرون به صرفه بودن معروف بوده و این ترازو هم از این قاعده مستثنی نیست. ترازوی هوشمند بلوتوث دار شیائومی، در اوایل سال ۲۰۱۵ میلادی منتشر شد و ابتدا تنها در چین به فروش می‌رفت. رفته رفته فروش آن گسترده شد و امروزه در ایران هم قابل خریداری است.

گلدان هوشمند شیائومی

به جرات می‌توان گفت که ترازوی هوشمند شیائومی در محدوده قیمتی خود، جزو بهترین ترازوهای هوشمند بازار است.

این ترازو وزن و شاخص جرم بدن را ردیابی می‌کند و به اپلیکیشن Mi Fit در تلفن همراه شما متصل می‌شود تا بتوانید داده‌ها را به صورت نموداری در طی زمان مشاهده کنید. این اپلیکیشن هم برای iOS وجود دارد و هم اندروید. راه ارتباطی این ترازو با تلفن همراه شما از طریق فناوری بلوتوث است.

نکته جالب توجهی که در این ترازو وجود دارد، این است که تراشه بلوتوث آن، با دستبند سلامتی شیائومی سازگاری دارد و اپلیکیشن یکسانی را به کار می‌برند. علاوه بر آن می‌توانید وزن تا ۱۶ نفر را توسط اپلیکیشن مدیریت کنید و مناسب برای کل افراد خانواده است و آن‌ها را به خاطر می‌سپارد.

این ترازو با ۴ باتری AA روشن می‌شود، حساسیت بسیار بالایی داشته و قابلیت اندازه‌گیری وزن با دقت ۵۰ گرمی را دارد. این بدان معنی است که بعد از نوشیدن یک بطری آب و رفتن به روی ترازو، تغییر وزن خود را مشاهده خواهید کرد!!!!

ترازوی هوشمند شیائومی، صفحه نمایش LED توکاری دارد که در زمانی که کاربر بر روی ترازو قدم بگذارد، روشن خواهد شد. ۱۶۱ LED در درون این دستگاه به کار رفته است که وزن را به پوند و کیلوگرم نشان می‌دهد.

بدنه این ترازو، طراحی جالبی داشته و گوشه‌هایی خمیده دارد. این محصول، نقد و بررسی‌های خوبی در آمازون دارد و ۴ ستاره از ۵ ستاره را دریافت کرده است.

با توجه به محدوده قیمتی این ترازو، ویژگی‌هایی ارائه می‌دهد که ارزشی بسیار فراتر از آن دارد.

لپ تاپ Mi Notebook Air 4G Version