تلفن‌های همراه هوشمند بسیاری وجود ندارند که صفحه نمایش بدون قاب داشته باشند. علاوه بر این، زمانی که صحبت از صفحه‌نمایش‌های بدون قاب به میان می‌آید، خمیده بودن یا نبودن آن جای تأمل خواهد داشت. اگر یک  تلفن همراه، صفحه نمایش خمیده داشته باشد، می‌توان آن را در دسته‌ی تلفن‌های همراه هوشمند گران‌قیمت قرار داد. تلفن همراه Xiaomi Mi Note 2 این لقب را بسیار قبل‌تر از انتشار رسمی خود به دست آورد. می‌دانیم که این دستگاه فوق‌العاده مجهز به صفحه نمایش خمیده OLED ساخت LG است. اما هیچ فردی نپرسید که آیا این تلفن همراه از فناوری قاب‌ تعاملی همانند ZTE Nubia Z9 پشتیبانی می‌کند یا خیر. خب، پیش از انتشار Xiaomi Mi Note 2، شایعات بسیاری درمورد آن می‌شنویم. درحال حاضر، پوستری رازآلود مشاهده شده است که باعث می‌شود تصور کنیم که پرچم‌دار رو به انتشار شیائومی ، از این تکنولوژی پشتیبانی می‌کند.

آموزش رفع مشکل می‌بندها با Galaxy Note 3

اگر با Nubia Z9 آشنایی دارید، باید بدانید که این تکنولوژی کاملاً نحوه تعامل ما را با تلفن همراه هوشمند تغییر می‌دهد. اگر یک دستگاه با صفحه نمایش عادی شما را قادر به سوایپ کردن بر روی صفحه و استفاده از تاچ چندگانه برای عملکردهای مختلف می‌کند، تکنولوژی قاب تعاملی، به افراد امکان استفاده از کناره‌های خمیده تلفن همراه را برای استفاده مناسب‌تر می‌دهد. این ویژگی، دستگاه را یک پله بالاتر از دیگر تلفن‌های همراه هوشمند می‌برد.xiaomi-mi-note-2-frame-interactive-technology-2
درمورد گوشی  Mi Note 2 شیائومی، به دلیل پوستری که MIUI منتشر کرد، گمان می‌کنیم که این ویژگی را پشتیبانی می‌کند. ظاهراً طراحی آن، اشاره به حضور این فناوری در تلفن همراهی است که در عکس نشان داده شده است. اما نام‌گذاری وجود ندارد و بخش پائینی آن در تاریکی است. و تنها می‌توانیم حدس بزنیم که Xiaomi Mi Note 2 است یا دستگاهی دیگر. ما فکر نمی‌کنیم که شیائومی پرچمدار آینده خود را با این فناوری منتشر کند، زیرا بر روی قیمت آن تأثیر خواهد گذاشت. قیمت دوم آن هم بالاتر از حد انتظار است (۵۹۰ دلار، ۳۹۹۹ یوان). بنابراین آیا تکنولوژی قاب تعاملی در دیگر محصولات شیائومی یا Mi Note 2 وجود خواهد داشت یا خیر؟

منبع: xiaomitoday