شیائومی آماده پرده‌برداری از گوشی هوشمند Redmi 3S Plus است. این تلفن همراه، اولین تلفن همراه این شرکت است که تنها برای خرده فروشی در بازار هند عرضه می‌شود و این موضوع را Gadget 360 از منابع خود شنیده است. اسمارت فون Redmi 3S Plus مشابه گوشی همراه Redmi 3S Prime شیائومی است و تنها تفاوت آن حافظه رم ۲ گیگابایتی آن است. این تلفن همراه که مبتنی بر رابط کاربری شیائومی، MIUI 8 است، با قیمت ۹۴۹۹ روپیه‌ عرضه می‌شود و گمان می‌رود که این تلفن همراه از شنبه، به‌طور رسمی به فروش برسد.

شیائومی دو چندراهی برق جدید عرضه کرد

دقیقاً همانند Redmi 3S و Redmi 3S Prime، این دستگاه هم یک صفحه نمایش ۷۲۰ پیکسلی ۵ اینچی خواهد داشت و مجهز به یک پردازنده Snapdragon 430 SoC متعلق به شرکت کوالکام خواهد بود. هر ۳ دستگاه، دوربین پشت ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی دارند. دقیقاً همانند Redmi 3S Prime، گوشی Redmi 3S Plus هم اسکنر اثر انگشت و ۳۲ گیگابایت فضای داخلی خواهد داشت؛ اما همانطور که پیشتر اشاره کردیم، حافظه رم ۲ گیگابایتی دارد که در Redmi 3S هم مشاهده شد.
اگر این موضوع سبب سردرگمی شما می‌شود، شما را سرزنش نمی‌کنیم؛ زیرا افراد بسیاری Redmi 3S Plus را شامل پیچیدگی‌های غیرضروری می‌دانند و دلیل آن ساده است! اندکی هزینه بیشتر و خریداری Redmi 3S، منطقی‌تر است. اما Redmi 3S Plus را می‌توان تلاش شیائومی برای گسترش حضور آفلاین آن در کشور دانست. داشتن یک نمونه که فقط آفلاین باشد، بدان معنی است که خرده فروشان از انعطاف قیمت‌ها بهره می‌برند و می‌توانند این سود را به مشتریان انتقال دهند که مدرکی بر «بهترین قیمت خرید» برای Redmi 3S Plus است. یک تلفن همراه که فقط آفلاین فروخته شود، می‌تواند معنی این را هم داشته باشد که خرده فروشان، حداقل برای این مدل نیازی به نگرانی درمورد رقابت با فروشندگان آنلاین ندارند.