شیائومی تلفن همراه جدیدی را در ۲۷ سپتامبر منتشر خواهد کرد و پنهان نیست که این تلفن همراه، Xiaomi Mi 5S است. برخی از جزئیات که هم‌اکنون هم فاش شده است، شامل یک صفحه نمایش لمسی سه‌بعدی، یک اسکنر اثرانگشت مافوق‌صوت در زیر شیشه، پردازنده Snapdragon 821 و یک حافظه رم ۶ گیگابایتی است. جزئیات جدیدی که امروز بیان شد، اذعان می‌دارد که Mi 5S هم، یک چیپ NFC خواهد داشت و از پرداخت‌های کارت باس و کارت بانک، پشتیبانی می‌کند.

اپلیکیشن Mi Fit ios

شیائومی در ماه گذشته، سرویس پرداخت همراه خود را که MI Pay نام دارد، معرفی کرد. این سرویس کاربران را قادر به ذخیره اطلاعات کارت در تلفن همراهشان و پرداخت از طریق پایانه‌های تحت پشتیبانی می‌کند. پلت‌فرم پرداخت، درحال حاضر از هفت بانک به همراه شش بانک دیگر که در این ماه افزوده می‌شوند، پشتیبانی می‌کند. گفتنی است که بانک‌های تحت پشتیبانی، بانک‌های چینی هستند.
همچنین گزارش شده است که تلفن همراه هوشمند Xiaomi Mi 5S ، دارای نسخه‌هایی با چندین حافظه‌ی ذخیره‌سازی مختلف خواهد بود. خریداران این تلفن همراه، قادر به انتخاب از بین حافظه‌های ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایت، ۱۲۸ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت خواهند بود. علاوه‌براین، مجهز به Quick Charge 3.0 خواهد بود، که متعلق به شرکت کوالکام است.