4 گجت شیائومی برنده‌ جایزه طراحی 2016

دستگاه‌های هوشمند شیائومی ، همانند دستبند سلامتی، پاور بانک، دستگاه تصفیه آب و سه راهی برق، گجت‌های معروفی هستند که توسط شرکت‌های مختلف اکوسیستم تحت نام شیائومی تولید شده‌اند. در ژانویه سال ۲۰۱۶، ۷ محصول از شیائومی برنده جایزه‌ی  “iF Product Design Award 2016” شده و در آگوست گذشته، جایزه Mi Design را نیز بردند. محصولات Mi Drone، Desk lamp، Mi Bluetooth Speaker v2 و Mi Water Purifier هم، جایزه “Good Design Award 2016” را بردند.

راهنمای جامع دوربین Dome 1080p Yi

۲۱۲۳۴۲rk9zfyy6yi06wo1t-jpg-thumb
ارزیابی Mi Drone
طراحی این محصول، یکپارچه، کاربردی و کارآمد است. طراحی ساختار منعطف آن، تأثیر عمیقی بر روی بیننده می‌گذارد. پهپاد شیائومی، به سطح بالایی از تکنولوژی تولید و کیفیت دست می‌یابد.
۲۱۲۳۴۰a8m2vqk2vvzzkp5b-jpg-thumb
ارزیابی Mi Smart LED Lamp
چراغ مطالعه هوشمند شیائومی ، طراحی ساده ولی هوشمندانه این محصول، تأثیری شگرف دارد. طراحی ساده و هندسی آن، ساده‌ترین پیغام مورفولوژیکی را می‌فرستد که نشانگر قابلیت‌های عملکرد و کارایی عالی است و بر ارزش زیبایی ساده آن می‌افزاید. علاوه بر این، کیفیت این محصول سطح بالایی از تکنولوژیِ به کار برده شده در تمام فرایندها از پردازش تا تولید را نشان می‌دهد و مورد قبول اعضای کمیته ممیّزی واقع شده است.
۲۱۲۳۴۳z64wh4hqu47nqiwi-jpg-thumb
ارزیابی Mi Bluetooth Speaker V2
فرم استوانه‌ای این محصول، شبیه بسیاری از اسپیکرهای بلوتوث پرتابل است. البته این موضوع زمانی که آن را بلند کرده و در دست می‌گیرید، تغییر می‌کند. این محصول احساس استواری و استحکامی را ارائه می‌دهد و وزنی متناسب برای حمل و نقل دارد. دکمه کنترل، ساخت خوبی داشته و در هنگام تغییر صدا، بسیار نرم است. زمانی که عملکرد آن را فرا بگیرید، متوجه جذابیت‌های آن خواهید شد!
۲۱۲۳۴۷i3dni3qzn1o66614-jpg-thumb
ارزیابی Mi Water Purifier
تصفیه آب هوشمند شیائومی، طراحی ساده و شفاف این دستگاه تصفیه آب، توجه دقیقی به جزئیات دارد. شکل‌دهی بادقت آن، سبب شده است که تمیز کردن آن ساده بوده و به خوبی با محیط اطراف، ترکیب شود. به دلیل تکنولوژی‌های ساخت جزئی محصول و کیفیت ساخت خوب، رابط واضح و قابل درکی دارد. سطح بالای طراحی، سبب ایجاد تأثیری عمیق بر روی بیننده شده است.۲۱۲۳۴۵ovks82seuwl5vz1k-jpg-thumb