شیائومی امسال با Mi Notebook Air وارد بازار کامپیوترهای شخصی شد. این دستگاه در دو سایز در دسترس است: یک ۱۲٫۵ اینچی و یک ۱۳ اینچی. علاوه بر اندازه‌های مختلف این دو دستگاه، تجهیزات داخلی آن‌ها هم متفاوت است. Mi Notebook Air برای طراحی و کیفیت ساخت آن مورد تحسین واقع شده است. گرچه نمی‌توان تشابهات آن را با MacBook Air اپل نادیده گرفت، اما شیائومی از این موضوع شرمنده نیست و حتی این تشابه را در نام آن هم عنوان کرده است.

رونمایی از مسواک برقی جدید شیائومی

ممکن است گمان کرده باشید که تا سال بعد درمورد نوت‌بوک جدید شیائومی موضوعی نخواهید شنید، اما شیائومی طرز تفکر متفاوتی داشته و مدل جدیدی را در روز جمعه ۲۳ دسامبر، در پکن منتشر خواهد کرد.

دعوت‌نامه به این رویداد، سمت راست لپ‌تاپی را نشان می‌دهد که مشابه Mi Notebook Air است، با این حال این دستگاه به نظر ماژول ۴G دارد زیرا سیگنال شبکه 4G در قسمت پائین، گوشه راست صفحه نمایش مشاهده می‌شود. علاوه بر آن، این دعوت‌نامه لوگوی شیائومی و China Mobile را بر روی خود دارد. منابع اینطور بیان می‌کنند که احتمال دارد این دستگاه تنها نسخه ۴G از Mi Notebook Air اصلی باشد و ویژگی جدید دیگری در آن مشاهده نشود. با این حال، ممکن است تغییرات اضافی دیگری هم داشته باشد.

Mi Notebook در حال حاضر تگ قیمت ۳۴۹۹ یوان (۵۲۵ دلار) برای نسخه ۱۲٫۵ اینچی و ۴۹۹۹ یوان (۷۵۰ دلار) برای نسخه ۱۳ اینچی دارد. یک نسخه ۴G قطعاً باعث افزایش قیمت خواهد بود، مگر اینکه شیائومی قیمت نسخه‌های بدون ۴G را کاهش داده و قیمت نسخه ۴G دار را با قیمت اصلی منطبق کند.

آیا درمورد نسخه 4G نوت بوک شیائومی هیجان زده‌اید و آن را خریداری خواهید نمود؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: gizmochina