دیروز دور دوم فروش شیائومی برای گوشی‌های هوشمند  ‏Mi MIX‏ و ‏Mi ‎Note 2‎‏ آغاز شد. این سری، فروش این گوشی‌ها بدون شرایط پیش‌فروش در چین شروع شده ‏است. نتیجه این تفاوت نسبت به دور اول چیست؟

22 آذر و محصول جدید شیائومی

بله شاهد تفاوت محسوسی در فروش نسبت به دور اول هستیم. فروش از ساعت ۱۰ صبح آغاز شد. ‏برخی از سردبیران ‏Express Technology‏ شاهد این فروش بودند. آن‌ها از قبل از ساعت ۱۰ شروع ‏به رفرش کردن پیج کردند که هم‌زمان بسیاری از خریداران در صف نیز مشغول به این کار بودند. تنها ‏در مدت ۱ دقیقه، آن‌ها شاهد پیام ‏پاپ‌آپ‏ «تمام شد» برای ‏Mi MIX‏ و ‏Mi Note 2‎‏ بودند. ‏
یک بار دیگر گوشی ‏Mi MIX‏ شیائومی، برنده دور دوم فروش تنها در مدت زمان ۳۰ ثانیه پس از ساعت ‏‏۱۰ شد. به عبارت دیگر، گوشی ‏Mi Note 2‎‏ تنها ۳۰ ثانیه عقب ماند و در مجموع در ۱ دقیقه تمام این ‏گوشی‌ها به فروش رسیدند. در سری اول، ‏Mi MIX‏ تنها در ۱۰ ثانیه و شیائومی ‏Mi Note 2‎‏ در ۳۰ ثانیه به ‏فروش رسیده بودند. سری اول بسیار سریعتر از این سری انجام گرفت. در ادامه جدولی را مشاهده ‏می‌کنید که به بررسی مختصری در مورد هر دو سری فروش می‌پردازد:
دور بعدی فروش این محصولات جدید در تاریخ ۱۱ نوامبر، (۱۱٫۱۱) روز جهانی خرید، است. به ‏زودی شاهد کاهش قیمت این دو گوشی خواهیم بود. اما اکنون به دلیل تولید محدود به نظر می‌رسد این ‏گوشی به عنوان یک کالای باارزش قیمت بالایی داشته باشد.

منبع: XiaomiToday