در مقاله زیر، قصد ارائه نکات برجسته‌ شارژر USB چهار پورت شیائومی را داریم.

بررسی امکانات شیائومی ردمی 6 (Xiaomi Redmi 6)

این دستگاه برای آسان کردن زندگی شما طراحی شده است. همانطور که از نام محصول مشخص است، این محصول ۴ پورت USB داشته که قابلیت شارژ سریع ۲ آمپری دارد. این محصول قابلیت پشتیبانی ۵ ولت / ۲٫۴۵ آمپری را با قدرت ۳۵ واتی دارد و امکان شارژ ۴ دستگاه به صورت هم‌زمان، همانند تلفن همراه، لپ‌تاپ، دوربین و دیگر دستگاه‌های هوشمند را دارد.
ولتاژ ورودی این شارژر، ولتاژ ورودی جهانی بوده که ۱۰۰ الی ۲۴۰ ولت AC است و فرکانس ۵۰/۶۰ هرتز دارد که نیازهای متفاوت شما را در کشورهای مختلف تأمین می‌کند.
در این گجت، امنیت چندگانه به کار برده شده است تا از دستگاه و باتری آن محافظت کرده و به آن آسیبی نرساند. از جمله این حفاظت‌ها، می‌توان به حفاظت ولتاژ بیش از حد، حفاظت از جریان بیش از حد ورودی و خروجی، ویژگی ضد موج، حفاظت از مدار کوتاه، حفاظت از دمای بیش از حد، حفاظت ضد الکترومغناطیسی و حفاظت ESD اشاره کرد که خاطر شما را از امنیت دستگاه‌تان، راحت می‌کند.
طراحی جمع و جور این دستگاه سبب می‌شود که سیم‌های شما پیچ نخورده و فضای کمتری برای شارژ کردن گجت‌های خود مصرف کنید. همچنین قابلیت شارژ سریع چند دستگاه به صورت هم‌زمان، سبب صرفه‌جویی در زمان شما خواهد شد.