شیائومی با فروش ۱ میلیون تلفن همراه در ۱۸ روز، رکورد زد

همان‌گونه که Diwali اظهار داشته است، فروش‌های گسترده ای از محصولات متنوع وجود دارد و خبر مهمی که منتشر شده، این است که شیائومی در ۱۸ روز ابتدایی ماه اکتبر بیش از ۱ میلیون گوشی هوشمند در هند فروخته است. یک رکورد فوق العاده!

india
در دو سال گذشته، شیائومی محصولات متنوعی را برای فروش در کشور هند عرضه کرده است که توانسته بین علاقمندان شیائومی شهرت خاصی پیدا کند.

انتشار نوت بوک جدید شیائومی

مدیرعامل شیائومی، آقای Lei Jun در نامه‌ای ارادت خود را به کاربران هندی اظهار داشته است:

علاقمندان برند شیائومی،
دیروز ما به رکورد منحصر به فرد فروش بیش از ۱ میلیون گوشی هوشمند در هند، تنها در مدت زمان ۱۸ روز دست پیدا کردیم. از طرف مدیریت شیائومی می‌خواهم به تمامی اعضای تیم شیائومی در هند برای عملکرد فوق‌العاده‌شان تبریک بگویم.
از Manu و Hugo برای رهبری خوبشان، تک تک اعضای تیم شیائومی در هند برای تلاششان و تیم فروش در چین برای ساپورت خوبی که داشتند، تشکر ویژه می‌کنم. به تک‌تک شما افتخار می‌کنم. همچنین از تمام همکارانمان در هند بلاخص Flipkart ، Amazon و Snapdea به دلیل حمایت خوبشان کمال تشکر و قدردانی قلبی دارم.
و از همه مهم‌تر از تمامی طرفداران شیائومی در هند که علاقه خود را به این برند نشان دادند و موجب افزایش سرعت ما برای رسیدن به موفقیت شدند، سپاسگزاری می‌کنم.

india2
کشور هند یک بازار بسیار مهم در جهت استراتژی جهانی شدن برند شیائومی است. و به عنوان بزرگترین بازار خارج از چین شناسایی شده است. در دو سال گذشته، ما شاهد نقاط عطف قابل توجهی در بازار هند بودیم:
اگوست ۲۰۱۵: ما به عنوان اولین برند گوشی هوشمند بودیم که در رویداد “Make in India ” شرکت کردیم.
جولای تا اگوست ۲۰۱۶: به عنوان برند اول فروش آنلاین اسمارت فون شناخته شدیم.
سپتامبر ۲۰۱۶: سومین فروشنده بزرگ گوشی هوشمند در ۳۰ شهر مهم هند با سهم ۸٫۴ درصدی از بازار بودیم.
سپتامبر ۲۰۱۶: گوشی Redmi Note3 در مدت زمان ۶ ماه با فروش بیش از  ۲٫۳ میلیون دستگاه توانست پرفروش‌ترین محصول بازار شناخته شود.
india3
زمانی که وارد بازار هند شدیم رقابت بسیار شدیدی وجود داشت. ما شاهد رشد فوق‌العاده‌ای بودیم؛ ابتدا این امر به دلیل دید ما به نوآوری و تولید محصولات با کیفیت بالا و قیمت‌های باورنکردنی بود. در درجه دوم ما تیم خوبی نیز در هند داریم. ما قصد داریم به سرمایه‌گذاری در هند و تولید محصولات با کیفیت و بهبود خدمات پس از فروش در جهت افزایش رضایت علاقمندان شیائومی ادامه دهیم.india4
هدف اصلی شیائومی تولید محصولات با کیفیت بالا، برقراری رابطه خوب با مخاطبین و عملکرد مؤثر در تجارت است. این هدف در چین اثبات شده است. ما باور داریم که هدف شیائومی به زودی در سرتاسر جهان طنین‌انداز خواهد شد؛ که این حرکت با کشور هند آغاز شده است.
من مطمئن هستم که با تلاش تمامی اعضای خانواده شیائومی ما قادر خواهیم بود که بین ۳ تا ۵ سال آینده بزرگترین سهم را در بازار هند داشته باشیم. بیایید در هند تاریخ‌ساز شویم!

با تشکر
Lei Jun
۱۹ اکتبر ۲۰۱۶

 

منبع: انجمن رسمی MIUI