برند Xiaoxun تولیدکننده‌ی ساعت‌های هوشمند کودکان شیائومی است که دنیای جدیدی رو به کودکان و خردسالان باز کرده است.

طراحی فرضی گوشی Redmi Note 5 Hatsune شیائومی

مینی کامپیوتر کودکان شیائومی
این زیربرند شیائومی ، اکنون یک مینی کامپیوتر برای کودکان عرضه کرده است. این کامپیوتر کوچک، تحت عنوان ربات هوش مصنوعی Xiaoxun شیائومی نیز شناخته می‌شود که با قیمت 699 یوان روانه بازار شده است.
مینی کامپیوتر کودکان شیائومی دارای یک صفحه نمایش 7 اینچی IPS با رزولوشن 1024×600 پیکسل مجهز به تکنولوژی محافظ چشم است. باتری این کامپیوتر کوچک شیائومی 4000 میلی آمپرساعتی با ماندگاری 19 ساعته است.
از آنجایی که این گجت، مجهز به هوش مصنوعی است، برای شروع به فعالیت می‌تواند با شنیدن عبارت “Xiaoxiaobao” آغاز به کار کند و همچنین قابلیت پخش موسیقی و تنظیم بلندی صدا دارد و می‌تواند به یک‌صدهزار سؤال پاسخ دهد.
این دستگاه هوشمند، مجهز به پردازنده 4هسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی و سیستم عامل Android 6.0 است و می‌تواند ویدئو ضبط و آن را در اپلیکیشن خود پخش کند و کودک می‌تواند آن را از طریق شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارد. کودک با این کامپیوتر همچنین می‌تواند ویدئو چت انجام دهد.

مینی کامپیوتر کودکان شیائومی

از آنجایی که این گجت هوشمند یک میکروفون و اسپیکری قدرتمند دارد، می‌توانید صدای خود را با آن ضبط کنید و به خوانندگی بپردازید.
کودکان عزیز می‌توانند به بیش از 10000 قطعه موسیقی، بیش از 3 میلیون داستان، بیش از 500000 مکالمه چینی و انگلیسی و بیش از 2000 فایل آموزشی دسترسی داشته باشند. والدین نیز می‌توانند این دستگاه را از راه دور کنترل کنند.