امروز برند میجیای شیائومی از دو محصول جدید خود تحت پلتفرم خانه هوشمند خود پرده‌برداری کرد. یکی از این دو محصول، دوربین تحت شبکه PTZ که مناسب برای مانیتورینگ منزل و دیگری لامپ سقفی هوشمند بوده که با همکاری کمپانی فیلیپس تولید شده است.

دوربین تحت شبکه PTZ

دوربین تحت شبکه PTZ شیائومی یک دوربین امنیتی ایده‌آل برای کاربری خانگی با چرخش ۳۶۰ درجه است. این دوربین PTZ دارای قابلیت کنترل چرخش از راه دور و زوم است. درحالی که کنترل‌های PTZ جدای از دوربین به فروش می‌رسند، دوربین تحت شبکه PTZ شیائومی به همراه قابلیت کنترل از راه دورش با قیمت ارزان ۱۹۹ یوان (حدود ۲۸ دلار) عرضه شده است.
این دوربین هوشمند، با طراحی چرخشی دومحوره که آزادانه به سمت بالا و پایین و راست و چپ جهت پوشش تمام زوایای منزل می‌چرخد، ارائه شده است. دوربین PTZ شیائومی تنها در رنگ سفید تولید شده و زاویه‌ی دید ثابتش ۱۱۵ درجه است. این دوربین یک شکاف برای کارت حافظه (حداکثر ۳۲ گیگابایت) دارد که به اقتضای طراحی دوربین، پنهان است. دوربین تحت شبکه PTZ شیائومی ساعت ۱۰ صبح (به وقت پکن) روز ۱۶ می به فروش خواهد رسید.

لامپ سقفی هوشمند فیلیپس

دومین محصول امروز شیائومی، لامپ سقفی هوشمند فیلیپس است. این لامپ محصول مشترک شیائومی و Philips بوده که نتیجه امضای توافقنامه‌ی همکاری این دو کمپانی در سال پیش است. این محصول خانه هوشمند شیائومی، با قابلیت هوشمند خود، روشنایی خود را براساس فضای اتاق، فصل، زمان و شرایط دیگر تنظیم می‌کند. دمای رنگی این چراغ هوشمند براساس شرایط محیطی تنظیم می‌شود تا نور آن آزاردهنده نباشد. به همراه این لامپ سقفی، یک ریموت کنترل ارائه شده که می‌توان با آن، لامپ را خاموش و روشن و تنظیم کرد. همچنین بجای ریموت کنترل، می‌توان این لامپ را با کلید برق معمولی روشن و خاموش کرد.
ریموت کنترل آن نیز هوشمند بوده و می‌تواند دما و رطوبت اتاق را مانیتور کند تا کاربر بتواند سیستم نورپردازی اتاق را بهینه کند.
این لامپ سقفی هوشمند، همچنین از طریق اپلیکیشن موبایل قابل کنترل است و می‌توان با اپ آن، رنگ و نور را براساس فصل و ساعت مشخص، تغییر داد.فروش لامپ سقفی هوشمند فیلیپس شیائومی از امروز با قیمت ۳۴۹ یوان (حدود ۵۰ دلار) و ریموت کنترل آن با قیمت ۷۹ یوان آغاز شده است.

صفحه نمایش گوشی Mi 6 شیائومی