مسواک برقی کودکان شیائومی مدل Sonic Electric، مناسب برای کودکان 4 سال و بالاتر می باشد . به دلیل دندان های نرم کودکان در مسواک برقی شیائومی از برس های نرم و لاستیکی با قطر 127 میلی متری سه بعدی تشکیل شده است که به لثه ها آسیبی نمی رساند.

فاش شدن جزئیات گوشی شیائومی Mi 6

بهداشت دهان و دندان، کودکان و بزرگسالان ندارد و در هر سنی امری ضروری محسوب می شود. علاوه بر بهداشت دهان و دندان باعث زیبایی لبخند نیز می شود. ولی به دلیل حساس بودن دندان های کودکان، نیاز به مراقبت های بیشتری می باشد. همچنین باید مرتب دندان های کودکان توسط دندانپزشک معاینه شود. این اتفاق از نگرانی والدین برای بهداشت کودکان خود می کاهد.

مسواک برقی کودکان شیائومی مدل Sonic Electric، دارای بسته بندی ای با طراحی کودکانه می باشد که می توان برچسب های آن را نیز تعویض کرد.

مسواک برقی کودکان شیائومی مدل Sonic Electric، از اپلیکیشن شیائومی پشتیبانی می کند که می توانید از طریق آن ویدیوهای آموزشی را پخش کنید و به کودکان آموزش دهید. طراحی مسواک برقی شیائومی، ضد آب می باشد که به راحتی تمیز می شود بدون آنکه آسیبی به مسواک وارد شود.

مسواک برقی کودکان شیائومی مدل Sonic Electric، مجهز به ظرفیت باتری 800 میلی آمپری با شارژر بی سیم می باشد که قادر به نگهداری شارژ خود تا 20 روز را نیز دارد.