ما انتظار داشتیم Xiaomi Redmi 4 به عنوان سورپرایز مدیرعامل شیائومی ، لی جون، به همراه گوشی هوشمند Xiaomi Mi Note 2 منتشر شود. اما به‌جای آن اولین تلفن همراه لبه-تا-لبه دنیا به نام Xiaomi Mi MIX را مشاهده کردیم. البته ناامید نشوید، زیرا Xiaomi Redmi 4 واقعی است.

سیستم عامل Xiaomi Mi Pad 2

redmi-4-3   redmi-4-6
افشا‌های اخیر، ظاهر و مشخصات کامل این پرچمدار را به نمایش می‌گذارد. خوشبختانه صفحه نمایش ۴٫۵ اینچی با وضوح تصویر ۱۰۸۰ پیکسلی در این تلفن همراه تغییر نکرده و Full HD به نظر برای یک تلفن همراه ارزان قیمت، خوب و کمیاب است. در قلب این دستگاه، پردازنده Snapdragon 625 به همراه ۳ گیگابایت حافظه رم و فضای داخلی ۳۲ گیگابایت قرار دارد. دوربین جلوی این تلفن همراه هوشمند ۵ مگاپیکسل و دوربین پشت آن ۱۳ مگاپیکسل است. شرط می‌بندیم که سنسور آن Sony IMAX خواهد بود. این گوشی به نظر برتر از نسل قبل خود می‌شود، زیرا اندروید ۶٫۰ و MIUI 8 را اجرا می‌کند.

redmi-4-4
درمورد ظاهر آن هم همانند افشا‌های قبلی، بدنه‌ی آن هنوز برخلاف Redmi 3 که پلاستیکی است، فلزی خواهد بود. Xiaomi Redmi 4 به‌نظر از طراحی ID عبور کرده و حالتی بدون مرز دارد. این فرایند برای یک تلفن همراه رده‌پائین، پرهزینه به‌نظر می‌رسد. با این حال، یک اسکنر اثرانگشت در پشت این تلفن همراه قرار گرفته است. همین حالت باکیفیت در جلوی محصول هم به همراه سه دکمه مبتنی بر لمس قدیمی پایدار مانده است.redmi-4-5
آیا هنوز نیاز به افزودن موردی به Xiaomi Redmi 3 وجود دارد؟ ما گمان می‌کنیم این محصول عالی و آماده برای تبدیل شدن به بهترین تلفن همراه هوشمند ارزان‌قیمت است. نظر شما چیست؟ با ما درمیان بگذارید!

مشخصات Xiaomi Redmi 4A

منبع: xiaomitoday