از آن‌جایی که نور تأثیر زیادی بر میزان زیبایی فضای داخلی بناها و ساختمان‌ها دارد، طراحان روشنایی همیشه به دنبال افزایش کارایی نورپردازی داخلی و استفاده از ابزار و لوازم جدید جهت افزایش راندمان و کاهش هزینه‌ها هستند.
یکی از تجهیزاتی که در فضای داخلی به وفور استفاده می‌شود، چراغ دان لایت است. این چراغ در ساختمان‌های با سقف کاذب و یا جاهایی که قسمت پشت چراغ قابل رؤیت نیست، به کار می‌رود. گیره‌هایی که در پشت چراغ دان لایت تعبیه شده‌اند، آن را در محل مورد نظرتان نگه می‌دارند. این چراغ‌ها بیشتر در نورپردازی آشپزخانه، سرویس بهداشتی، تراس، سالن‌های پذیرایی و … کاربرد دارند که زیبایی خاصی به محل مورد نظر می‌دهند و روز به روز در حال گسترش است.
به تازگی شیائومی چراغ دان لایت هوشمند فیلیپس را عرضه کرده است. این چراغ هوشمند از طریق اپلیکیشن Mi Home قابل کنترل است و 59 یوان قیمت دارد.
چراغ دان لایت Philips شیائومی طراحی ساده و جمع و جوری دارد و دکوراسیون متفاوتی به فضای داخلی می‌دهد. توان نامی این چراغ، 3.5 وات و حداکثر روشنایی‌اش 200 لومن و بازه دمایی آن 3000 تا 5700 کلوین است. اگر بطور متوسط روزانه 4 ساعت از چراغ دان لایت شیائومی استفاده شود، به مدت 10 سال ماندگاری خواهد داشت.

 

 

این چراغ هوشمند، برخلاف چراغ‌های دان‌لایت رایج در بازار، قابلیت تنظیم نور دارد و حالت‌های ازپیش‌تعیین‌شده‌ی متنوعی در اپلیکیشن وجود دارد که می‌توان آن را به چراغ اعمال کرد. چراغ فیلیپس نه تنها به تنهایی قابل کنترل بوده، بلکه به صورت گروهی با چند چراغ دیگر نیز قابل کنترل است. این چراغ قابلیت تایمر نیز دارد که در داخل اپ قابل تنظیم است.
از طرفی می‌توان این چراغ را با سنسورهای خانه هوشمند شیائومی همگام کرد؛ به طور مثال می‌توان در اپلیکیشن Mi Home دستوری را تعریف کرد که هنگام وارد شدن به منزل، چراغ دان لایت فیلیپس روشن شود.