ما هیچ گاه این انتظار را نداشتیم که قیمت نسل قبلی هر نوع گوشی هوشمند بعد از تولید مدل بعدی کاهش چشمگیری داشته باشد. البته این حقیقت دارد که اسمارت‌فون‌های قدیمی دیگر ارزشی ندارند و هر روزه ما با مدل جدیدی رو به رو هستیم. گوشی شیائومی Mi 4C که در سال ۲۰۱۵ تولید شد تا سال ۲۰۱۶ و رونمایی گوشی Mi 5 در سال ۲۰۱۶ به عنوان ستون فقرات شیائومی شناخته می‌شد. اگرچه گوشی Mi 5 توانسته بود اندکی جایگاه خود را حفظ کند اما حضور قوی Mi 5S موجب سقوط این گوشی شد.

می بند ۲ برنده جایزه ۲۰۱۷ Red Dot Design شد

 

xiaomi-mi-4
گوشی هوشمند Xiaomi Mi 4C از بدنه‌ی پلی کربنات ساخته شده است که در رنگ‌های متنوعی در دسترس است؛ همچنین مجهز به پردازنده‌ی Snapdragon 808 به همراه حافظه رم ۲GB یا ۳GB و باتری ۳۰۸۰ میلی آمپرساعتی است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توانیم به اندروید ۵٫۱ با پورت USB نوع C اشاره کنیم.xiaomi-mi-4-1
این محصول در مارکت چین با قیمت ۶۹۹ یوان (۱۰۵ دلار) موجود است. با این وجود بسیاری از کاربران وفادار به این برند این محصول را خریدند. دلیل کاهش قیمت این محصول، جدا از گذشت مدت زمانی از تولیدش، عدم امکان آپدیت اندروید به ورژن ۶٫۰ است (حتی اندروید ۷٫۰ نیز رونمایی شده است).

 

منبع: XiaomiToday