در مصاحبه اخیری که با مدیرعامل زنجیره محیط زیست شیائومی ، آقای وانگ، صورت گرفت، وی اعلام کرد که برای Mi Band 2 به‌روزرسانی بزرگی منتشر خواهد شد. این به‌روزرسانی، قابلیت پشتیبانی از کاراکترهای چینی است! اما این موضوع چطور با کاربران جهانی مرتبط است؟

اپلیکیشن Yi Home نسخه iOS و اندروید

این به‌روزرسانی، سبب پشتیبانی از نام تماس‌گیرنده می‌شود، بدین معنی که زمانی که فردی با شما تماس گرفته و یا پیغامی بفرستد، اگر شماره این فرد در تلفن همراه شما ذخیره شده باشد، نام او را بر روی دستبند سلامتی خود مشاهده خواهید کرد. آیا این ویژگی جدید، هیجان‌انگیز نیست!؟
حال، اگر در جلسه رسمی باشید و افراد ناشناس با شما تماس بگیرند و یا تماسی غیرضروری داشته باشید، می‌توانید شماره‌ی مذکور را به سادگی بر روی مچ خود مشاهده کرده و تماس را رد کنید و یا درصورت مهم بودن تماس، از جلسه خارج شده و به آن پاسخ دهید.
اما موضوعی که باید به آن توجه کرد، این است که مصرف باتری هم در این دستبند افزایش خواهد یافت و بدین معنی است که باتری آن نسبت به نسخه قبلی سیستم عامل، سریع‌تر تخلیه خواهد شد. این موضوع را باید در بخش باگ مطرح کرد تا مهندسین دستبند سلامتی ۲ شیائومی ، درمورد آن تدبیری بیندیشند.
در حال حاضر اطلاعات بیشتری درمورد این موضوع در دسترس نیست. با ما همراه باشید تا خبرهای جدیدتر را دنبال نمائید.

منبع: انجمن رسمی MIUI