حرکت رو به رشد و خلاقانه شیائومی ثابت کرده است که نه تنها در تولید گوشی های هوشمند و گجت‌های موبایل فعال است، بلکه در دیگر زمینه‌ها نیز حضور پررنگی داشته است. اکنون شیائومی از آخرین محصول خود تحت عنوان اسکوتر برقی تاشو رونمایی کرد.

شارژر USB چهار پورت شیائومی

اسکوتر برقی تاشوی شیائومی مجهز به چرخ‌های برقی است که این ویژگی تفاوت این محصول با اسکوتری است که چندماه پیش ‏تولید و به بازار عرضه شد. موتور این اسکوتر به گونه‌ای طراحی شده است و ظرفیتی دارد که می‌تواند تا مسافت ۳۰ کیلومتر را طی کند و براساس شناخت از محصولات سابق شیائومی قطعاً می‌دانید که این اسکوتر با قیمت مناسب به بازار عرضه خواهد شد. اسکوتر برقی تاشوی شیائومی تنها ۱۹۹۹ یوان معادل ۲۳۹ دلار قیمت خواهد داشت.
اگر بخواهیم به طراحی این محصول جدید اشاره کنیم، می‌بینیم که اسکوتر برقی شیائومی طرح هندسی مینیمالیستی دارد که بدنه آن با آلومینیوم درجه هوافضا ساخته شده است. وزن اسکوتر با وجود بهره‌ بردن از یک باتری لیتیومی، بسیار سنگین نیست و تنها ۱۲٫۵ کیلوگرم وزن دارد. این اسکوتر برقی شیائومی قابل حمل است؛ همچنین امکان تا کردن این محصول فراهم شده است و شما می‌توانید در عرض یک دقیقه اسکوتر را باز کرده و استفاده کنید.
همچنین چرخ‌های عقب و جلو اسکوتر برقی تاشوی شیائومی مجهز به سیستم E-ABS (سیستم ترمز ضد قفل) و سیستم ترمز دیسکی است که موجب بهبود کارایی در امر ترمز گرفتن شده است. گفته می‌شود که اسکوتر مذکور به گونه‌ای طراحی شده که سرعت ترمز آن بالا بوده و نهایت فاصله توقف آن ۴ متر است. همچنین قابلیت هوشمندی دارد که به اپلیکیشن تلفن همراه متصل شده که این اپلیکیشن وضعیت باتری و سایر مشکلات مربوط به اسکوتر را نمایش می‌دهد.
اسکوتر برقی شیائومی در روز ۱۵ دسامبر و ساعت ۱۰ صبح به وقت چین به فروش می‌رسد. این فروش به صورت هم‌زمان و آنلاین در Mi mall ، Mi Home ، Lynx و Jingdong انجام می‌گیرد.

منبع: XiaomiToday