کمپانی چینی شیائومی با سرعت زیاد و با ارائه محصولات ارزشمندی، رشد چشمگیری داشته است. محصولات این کمپانی مانند تلفن همراه هوشمند Redmi Pro معمولاً دارای طراحی‌های جذاب‌تر و سخت‌افزارهای قدرتمندتر در کنار قیمت‌های مناسبتری نسبت به رقیبان شناخته‌شده خود هستند. این مجموعه محصولات دیگر الکترونیکی نیز تولید کرده است اما برای سری گوشی‌های هوشمند خود معروف است. اخیراً شیائومی به برخی از بزرگترین رقیبانش در زمینه تولید گوشی هوشمند مانند سامسونگ و اپل با افتتاح مراکز خرده فروشی پیوسته است. این مجموعه فروشگاه‌هایی در چین، هنگ کنگ و تایوان دارد. در حال حاضر فروشگاه جدیدی در سنگاپور نیز افتتاح شده است.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 3s

برخلاف دیگر فروشگاه‌های خرده فروشی شیائومی که در قاره آسیا قرار دارد، این فروشگاه توسط خود شیائومی مدیریت نمی‌شود اما به عنوان یک شریک محلی بر روی عرضه موبایل و لوازم جانبی تمرکز کرده است. با این وجود، برنامه آینده کمپانی ارائه محصولات جدید به این فروشگاه است. علاوه بر افتتاح یک فروشگاه در سنگاپور، شیائومی بر فروشگاه‌های آنلاین منطقه‌ای نیز کنترل دارد که تا الان شعبه خود در سنگاپور را با نام Lazada مدیریت کرده است. برنامه بعدی شیائومی افتتاح فروشگاه خرده‌فروشی در هند است که این کشور صاحب دومین بازار بزرگ بعد از چین در زمینه فروش موبایل در جهان است.
آخرین فروشگاه Mi Home شیائومی در مرکز خرید Suntec City در سنگاپور واقع شده است. برخی از محصولات هوشمند کمپانی چینی شیائومی مانند Mi Max ، Mi 5، Redmi 3S ، Redmi Note 3 و Mi Band 2 به همراه برخی لوازم جانبی مانند اسپیکر و پاوربانک‌ها در این فروشگاه عرضه می‌شود. این مجموعه امیدوار است که این حرکت، فروش محصولات در این مناطق را بالا ببرد و به آن در نبرد با رقبای محلی کمک کند. کمپانی شیائومی به فکر گسترش فروشگاه‌هایش در آینده است؛ همچنین در کنار چین و هند به دنبال افتتاح فروشگاه در ایالات متحده آمریکا است.

منبع: AndroidHeadlines