مودم همراه Zmi یکی از محصولات نوآورانه‌ی این کمپانی است که نیاز بسیاری از افراد را به پاوربانک و مودم رفع کرده است. ترکیب پاور بانک و مودم در یک دستگاه، تصمیم هوشمندانه‌ای بوده که مزایای فوق‌العاده‌ای دارد. پاوربانک Zmi می‌تواند به مدت ۵۴ ساعت انرژی مورد نیاز مودم همراه را تأمین کند تا هرلحظه ارتباطتان با شبکه جهانی اینترنت برقرار باشد.

صندلی راحتی 8H شیائومی

یکی از قابلیت‌های جالب مودم و پاوربانک ۷۸۰۰ میلی آمپرساعتی امکان کنترل از طریق اپلیکیشن موبایل است. به عبارتی دیگر شما می‌توانید میزان مصرف اینترنت و میزان شارژ مودم Zmi را در تلفن همراه خود مشاهده کنید و مودم را مدیریت کنید.
نام اپلیکیشن این مودم، Zmi Router است. در صفحه اول این اپلیکیشن، میزان ترافیک مصرف‌شده، درصد شارژ باقیمانده‌ی پاوربانک، نام اپراتور و نوع شبکه اینترنت، نام وای‌فای، تعداد دستگاه‌های متصل به مودم و تعداد پیامک‌های خوانده‌نشده نمایش داده می‌شود.
با لمس گزینه ترافیک مصرف‌شده، می‌توانید میزان ترافیک مصرفی را مدیریت کنید و پلن‌های مختلفی جهت محدودیت استفاده از اینترنت تعریف کنید.
وقتی نام اپراتور را لمس کنید، وارد صفحه‌ای می‌شوید که می‌توانید در آن‌جا نوع اینترنت خود را (2G/3G/4G) انتخاب کنید و APN را به صورت دستی وارد کرده و یا اینکه روی اتوماتیک تنظیم کنید.
اگر روی نام وای‌فای تپ کنید، می‌توانید نام وای‌فای و کلمه عبور آن را تغییر دهید.
با لمس آیکن پیامک، پیامک‌های دریافتی نمایشش داده می‌شوند.
در بالای صفحه اصلی اپلیکیشن، آیکن چرخ دنده‌ وجود دارد که امکانات بیشتری را در اختیارتان قرار می‌دهد. در این صفحه علاوه بر امکانات موجود در صفحه اصلی، می‌توانید کلمه عبور ادمین را تغییر دهید، فریمور مودم را آپدیت کنید، مودم را خاموش و روشن و یا ریسِت کنید، از تنظیمات روتر بکاپ بگیرید و ریستور کنید.
از آنجایی که یکی از کاربردهای فوق‌العاده این مودم پاوربانک، قابلیت توزیع اینترنت از طریق کابل دیتا است، در قسمت Smart Management می‌توانید این قابلیت را فعال کنید. جهت امنیت بیشتر مودم و جلوگیری از هک شدن، حتماً گزینه Allow WPS Connection را غیر فعال کنید.
این مودم همراه با لمس گزینه‌ی Router Self-Check شروع به عیب‌یابی خود می‌کند و مشکلات احتمالی را نمایش می‌دهد.

دانلود اپلیکیشن شیائومی

دانلود نسخه‌ی IOS

 

دانلود اپلیکیشن شیائومیدانلود نسخه‌ی اندروید

 

دانلود اپلیکیشن شیائومی

دانلود نسخه‌ی ویندوز 10