شیائومی ، Mi MIX را به ما هدیه داد و در همان زمان، این احساس را به ما القا کرد که این دستگاه تلفن همراه مفهومی‌ای است که تولید محدودی را با بدنه سرامیکی داشته و قطعاً کمیاب خواهد بود. به نظر می‌رسد که این شرکت قصد ارائه موردی را برای جبران کمیاب بودن Mi MIX دارد، زیرا افشاهای اخیر حاکی از آن است نسخه شیائومی Xiaomi Mi Mix Mini بنا به گفته‌ها در دست ساخت است.

آیا Xiaomi Mi 5C همان Xiaomi Meri است؟

طبق ارائه‌هایی که اعتبار آن‌ها مشخص نیست، به نظر می‌رسد که Mi Mix Mini را با Xiaomi Mix اصلی نشان می‌دهد. این تصاویر اندکی تار بوده و بسیار دور هستند تا قادر به بیان واضح ویژگی‌های دستگاه باشیم. اما از موارد اندکی که قابل مشاهده است، این دستگاه به نظر دکمه‌ای بر روی صفحه نمایش ندارد.
براساس افشاها، Xiaomi Mi Mix Mini با نام «نانو» عنوان می‌شود و مجهز به صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی کوچکتری در مقایسه با صفحه نمایش ۶٫۴۴ اینچی Mi Mix است. Mi Mix Mini بنا به شایعات، مجهز به پردازنده Snapdragon 821 خواهد بود که دلالت بر وجود رابط گرافیکی Adreno 503 بر روی بُرد به همراه CPU چهار هسته‌ای دارد. علاوه بر آن، دستگاه  Mini طبق اظهارات، حافظه رم ۴ گیگابایتی ساده‌ای را به همراه فضای ذخیره سازی داخلی ۶۴ گیگابایت در درون خود دارد.
ما تا زمانی که این شایعات تأیید شود، آن‌ها را می‌پذیریم و به دنبال اطلاعات هیجان‌انگیزتری از آن خواهیم گشت.

منبع: gizmochina