هفته پیش سایت شیائومی اعلام کرد که گوشی Black Shark شیائومی، اولین گوشی گیمینگ اپل چین خواهد بود. طبق یک تیزر رسمی که چند روز پیش منتشر شد، این گوشی روز 13 آوریل (24 فروردین) معرفی خواهد شد. اکنون تیزر رسمی دیگری منتشر شده که از برخی جزئیات طراحی این گوشی گیمینگ پرده برداشته است.

کفش رانینگ فوق هوشمند شیائومی

Xiaomi Black Shark
این تیر تبلیغاتی توسط یک شمشیر به دو قسمت تقسیم شده است، در سمت چپ این شمشیر، شاهد یک چهره هستیم، و در سمت راست آن قسمتی از موبایل Black Shark را می‌بینیم. این اسمارت فون گوشه‌هایی خمیده دارد. این تصویر همچنین از وجود باندهای آنتن در نزدیکی گوشه‌ها خبر می‌دهد، از طرفی قبلاً تأیید شده بود که این گوشی فریمی از جنس آلومینیوم خواهد داشت. درسمت راست گوشی گیمینگ شیائومی، دکمه‌ی پاور تعبیه شده است اما دکمه‌های ولوم در کنار دکمه پاور قرار نگرفته‌اند؛ به عبارتی دیگر این دکمه‌ها در طرف مقابل قرار دارند.
متأسفانه جزئیات دیگری درباره طراحی و مشخصات این گوشی Mi در این پوستر نیامده است. طبق آخرین گزارش‌ها، گوشی Xiaomi Black Shark با سخت‌افزاری بهتر از رقیب خود، یعنی گوشی Razer، عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود که این گوشی مجهز به چیپست 8هسته‌ای Snapdragon 845 بوده که بهترین پردازنده موبایل کمپانی کوالکام است و در فرکانس 2.8 گیگاهرتز کار می‌کند. بلک شارک شیائومی حافظه رم 8 و حافظه داخلی 256 گیگی خواهد داشت.

منبع: GizmoChina