برای گردشگران و یا افرادی که مسلط به زبانی در کشوری نیستند مترجم همراه شیائومی کمک بسیاری به آنها می کند. دستگاه مترجم Konjac AI، از تکنولوژی ترجمه مایکروسافت پشتیبانی می کند و قادر به ترجمه 14 زبان، چینی، انگلیسی، ژاپنی، کره ای، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی، روسی، پرتغالی، ایتالیایی، هلندی ، دانمارکی، فنلاندی و سوئدی می باشد.

بند تناسب اندام Move It شیائومی

طراحی جعبه سفید رنگ این دستگاه بر اساس استاندارهای MIOT Ecosystem ساخته شده است. داخل جعبه این مترجم، کتابچه راهنمای کاربر و کابل میکرو USB برای شارژ خود دستگاه وجود دارد.

بدنه مترجم Konjac AI، همانند مک بوک از آلومینیوم ساخته شده است. به دلیل ابعاد و وزن سبک، این دستگاه را جمع و جور کرده است. ابعاد این مترجم همانند MP3 می باشد. طراحی محکم و صاف با گوشه های گرد توجه کاربران را به این دستگاه بیشتر کرده است.

بر روی دستگاه مترجم Konjac AI، 4 دکمه فیزیکی وجود دارد که دو دکمه آن برای کنترل صدا(کم و زیاد کردن)، یک دکمه برای ترجمه و دکمه دیگر برای گوش دادن به صحبت های شما می باشد. به دلیل وجود بلندگو و میکروفون با فناوری کاهش نویز، شما می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. علاوه بر این دکمه ها، چراغ LED برای نشان دادن وضعیت باتری وجود دارد که میزان باتری را به شما نشان می دهد.

مترجم Konjac AI، دارای 47 مهارت از جمله پخش موسیقی، بررسی آب و هوا، گوش دادن به رادیو و خواندن اخبار  و…. می باشد.

دستگاه مترجم Konjac AI، از 2.4 G WIFI و از Hotspot بدون نیاز به دانلود اپلیکیشن پشتیبانی می کند.

این دستگاه در دو رنگبندی نقره ای و خاکستری تولید شده است. ظرفیت باتری دستگاه مترجم، 900 میلی آمپر لیتیوم پلیمر می باشد که با شارژ سریع 2 ساعت زمان می برد تا شارژ شود و 8 ساعت به صورت مداوم می توانید از آن استفاده کنید و 7 روز نیز در حالت استندبای قرار می گیرد.