کمپانی Huami، تولیدکننده ساعت‌های هوشمند، دومین نسل ساعت هوشمند شیائومی را در چین رونمایی کرد. این کمپانی این بار، ساعت هوشمند خود را در دو نسخه 2 و 2S معرفی کرده است.

تقویت کننده وای فای شیائومی نسخه ۲


شکل و شمایل ساعت هوشمند Amazfit نسخه 2 در مقایسه با نسل قبلی خود، دست‌خوش تغییرهای زیادی شده است. این دو نسخه با ظاهری ورزشی و مستحکم عرضه شده‌اند. این دو ساعت هوشمند، حالت‌های ورزشی مختلفی نظیر شنا را پشتیبانی می‎کنند. صفحه نمایش هر دو نسخه، مجهز به شیشه 2.5D با حواشی سرامیکی است. دکمه‌ها از استیل ضد زنگ 316L ساخته شده‌اند.


ساعت هوشمند Amazfit نسخه 2S با یک بند چرمی و ساعت نسخه 2 با یک بند پلاستیکی عرضه می‌شوند. بند چرمی ساعت نسخه 2S همانند بند اپل واچ، از متریال فلورولاستومر تولید شده است.


هردو نسخه، قابلیت استفاده در عمق 50 متری آب را دارند. این ساعت همچنین مجهز به دو حالت شناست: شنا در استخر و شنا در رودخانه و دریا. در حالت شنا، شناگران می‌توانند تعداد دورهای طی‌شده، شاخص راندمان حرکت، و حرکت پروانه‌ای را چک کنند. جدای از حالت شنا، 10 حالت دیگر از قبیل دو، پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، تردمیل، کوهنوردی، دوی صحرانوردی و… نیز در این دو نسخه گنجانده شده است.


نسل دوم ساعت هوشمند Amazfit شیائومی مجهز به GPS و یک باتری بادوام بوده که می‌تواند درصورت فعال بودن GPS، تا 35 ساعت دوام بیاورد. با چنین باتری قدرتمندی می‌توان به راحتی در دوی صحرانوردی و در مدت طولانی، از ساعت استفاده کرد. همچنین در این اسمارت واچ، امکان گرفتن ضربان قلب 24 ساعته وجود دارد.
ساعت هوشمند Amazfit نسخه 2 از طریق اپلیکیشن Amazfit Watch 2.0 به موبایل متصل می‌شود و همچنین می‌توان با آن دستگاه‌های خانه هوشمند شیائومی را کنترل کرد. نسل دوم ساعت هوشمند شیائومی از پرداخت آفلاین Alipay پشتیبانی می‌کند و می‌توان با آن موزیک‌پلیر را کنترل کرد. با این ساعت می‌توان به تماس‌ها پاسخ داد، آلارم تنظیم کرد، الگوی خواب را کنترل کرد، و از وضعیت آب و هوا در روزهای آینده باخبر شد.


ساعت هوشمند Amazfit نسخه 2 با قیمت 999 یوان (150 دلار) و نسخه 2S با توجه به طراحی کلاسیک و بند چرمی خود، با قیمت 1499 یوان عرضه خواهد شد.