رعایت بهداشت محیط زیست یکی از مهم‌ترین مواردی است که هر کدام از ما باید به آن اهمیت دهیم. رعایت بهداشت شامل محل‌کار، منزل و محیط اطراف می‌شود. شرکت شیائومی اقدام به تولید سطل زباله هوشمندی کرده است که به صورت خودکار درب آن باز و بسته می شود و از بهداشت کامل پشتیبانی می کند. این امر مانع از تجمع مگس ها و پشه ها می شود.

هدست واقعیت مجازی شیائومی Standalone

درب پوش آن از قفلی با اطمینان ساخته شده است. سطل هوشمند به راحتی کیسه زباله را جمع می کند. ظرفیت سطل زباله هوشمند شیائومی، 15.5 لیتر می باشد. با نزدیک شدن فرد به سطل به طور اتوماتیک درب آن باز و در صورت دور شدن بسته می شود.

از لحاظ باتری، این سطل دارای ظرفیت بالایی می باشد که در حدود 35 روز کار می کند.

نوار LED  بر روی سطل وجود دارد که با یک باتری 12 ولتی کار می کند. این نوار LED دید در تاریکی شب را برای کاربران برای استفاده از سطل تجهیز کرده است.

 

سطل زباله هوشمند شیائومی، دارای سیستم داخلی می باشد که با فشردن دکمه موجود بر روی آن، کیسه زباله را جمع و مهرموم می کند. این سیستم از بهداشت پشتیبانی می کند و دیگر از کثیف کاری های قدیم خبری نیست و کاملا استریل شده بدون دخالت دست زباله را تحویل می دهد.

از ویژگی چشمگیر این سطل زباله هوشمند شیائومی، مجهز بودن آن به یک کیسه زباله ضد پاره شدن می باشد به همین دلیل دیگر نگران ریختن و یا پاره شدن زباله از درون کیسه نباشید.

ابعاد این سطل به گونه ای می باشد که در هر کجای منزل به راحتی جای میگیرد و فضای زیادی را اشغال نمی کند.

سطل زباله هوشمند شیائومی، باقیمت 199 یوان وارد بازار شده است.