دیروز شیائومی فروشگاه Mi Home جدید خود را در شنزن افتتاح کرد. این فروشگاه جدید دوطبقه در یک فضای 650 متر مربعی ساخته شده است. شیائومی از این فروشگاه در کنار سایر فروشگاه‌های خود در چین برای فروش گوشی تمام سرامیکی Mi Mix 2 استفاده خواهد کرد. در افتتاحیه این شیائومی شاپ، آقای لی جون عنوان کرد که این کمپانی قصد دارد در سال آینده جزء 500 کمپانی برتر دنیا شود.

شیائومی و تولید گجت پوشیدنی

قبلاً به اطلاعتان رساندیم که شیائومی 70 میلیون گوشی تا ماه اکتبر امسال فروخت. گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که شیائومی تارگت فروش گوشی خود را برای سال 2017 به تعداد 90 میلیون ارتقا داده است. با توجه به شایعاتی پیرامون معرفی گوشی‌های Redmi 5، Redmi 5 Plus و Redmi Note 5 که انتظار می‌رود تا پایان سال رونمایی شوند، به نظر می‌رسد شیائومی به این تارگت دست خواهد یافت.


اپل چین همچنین به تارگت فروش 100 میلیارد یوانی خود برای سال 2017 دست یافته است. پژوهش اخیر مؤسسه IDC نشان داد که شیائومی در فصل سوم 2017، در جایگاه پنجم تولیدکنندگان تلفن همراه هوشمند قرار دارد. در همین فصل، شیائومی 27.6 میلیون گوشی به فروش رساند که باعث رشد 102.6 درصدی سالانه دست یابد. همچنین سهم بازار شیائومی از 3.7 درصد به 7.4 درصد در این فصل، افزایش یافت.

منبع: GizmoChina