شیائومی غول چینی تولید کننده محصولات الکترونیک،شیائومی M8 را در ماه May سال گذشته منتشر کرد. این سری از تلفن های هوشمند، به ویژه شیائومی M8، به طور گسترده توسط بازار مورد قبول واقع شده است و بسیاری معتقدند که این گوشی هوشمند،ارزان قیمت ترین گوشی در بازار است. این به این معنی است که امکانات این گوشی نسبت به پول پرداختی آن بسیار بیشتر است. لی ژوئن، مدیر عامل شرکت شیائومی تکنولوژی، اخیرا در نشستی در مورد شیائومی M8 در Weibo حضور داشت. وی اظهار داشت پس از استفاده از این گوشی،کار کردن آسان با آن ، وی را شگفت زده کرده است. به گفته وی، شیائومی Mi 8 بسیار خوش ساخت است. لی ژوئن به خصوص بر بروزرسانی اخیر دوربین این گوشی هوشمند اشاره کرده است، که با سرعت 960 فریم بر ثانیه فیلم برداری می کند و داشتن حالت عکس و فیلم در شب، این دستگاه را بسیار متمایز می کند.

اسکوتر کودکان Mitu

گوشی موبایل شیائومی

بسیاری از فعالین حوزه الکترونیک در اینترنت معتقدند که شیائومی M8 ارزان ترین گوشی هوشمند است اما آن را به عنوان کلاسیک ترین گوشی قبول ندارند. از طرفی دیگر، آنها شیائومی Mi 6 دو ساله را به عنوان کلاسیک ترین گوشی هوشمند شیائومی انتخاب کردند. لی ژوئن اذعان داشت که شیائومی Mi 6 هنوز به عنوان گوشی کلاسیک باقی مانده است.

گوشی موبایل شیاومی

در حال حاضر، پایین ترین نسخه  شیائومی (6B+64GB) دارای برچسب قیمت 2099 یوان (310 دلار) برای کسانی است که این تلفن هوشمند را از چین خریداری می کنند. با این حال، اگر شما نیاز به دریافت این دستگاه از دیگر فروشگاه های آنلاین دارید، 50 دلار به قیمت آن اضافه خواهد شد. چند روز پیش، لی ژوئن بیان داشت که شیائومی Mi 8 کاهش قیمت نخواهد داشت، همچنین برای برند  Mi با نام تجاری flagship ، که متعلق به زیرمجموعه جدید برند Redme می باشد،کاهش قیمتی در نظر گرفته نشده است. بنابراین انتظار می رود که از سال جاری، تلفن های Mi تا قیمت 3000 یوان (443 دلار) افزایش یابد.

شیائومی M8 را از کجا بخریم؟

شیائومی M8 در حال حاضر در Gearbest به قیمت 358.19 دلار در دسترس است در حالی که Mi 6 به قیمت 443.77 دلار قابل خریداریست.