هر علاقمندی به برند شیائومی می‌داند که پس از گوشی‌های Mi 5 و Mi 5S، نسخه مقرون به صرفه‌تر آن، Mi 5C، نیز می‌آید. اما با این وجود، شیائومی هنوز خبری از پرچم‌دار Mi 5C نداده است. اما شایعه شده است که چنین مدلی وجود دارد و به زودی به عنوان سورپرایزی توسط شیائومی، پرده‌برداری می‌شود. جدای از این موضوع، قیمت Xiaomi Mi 5S با ۱۹۸۸ یوان، کمترین حد ممکن را دارد.

هدیه سازمانی شیائومی با گارانتی رایانه همراه

xiaomi-mi-5c-leaks-1-380x500
Nan Digital در سایت Weibo بیان کرده است که بدنه گوشی همراه شیائومی  Mi 5C همانند برادرش، کاملاً فلزی است. این دستگاه مجهز به ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، اسکنر اثرانگشت و ۵٫۲ اینچ صفحه نمایش Full-HD است.
باید خاطر نشان کرد که نسخه ۱۶ گیگابایتی از این محصول وجود ندارد چرا که این نسخه را دیده‌ایم. با این حال، این بار تغییر در پردازنده آن بوده و به جای Snapdragon کوالکام، در قلب این پرچم‌دار از پردازنده Helio X25 ساخت شرکت MediaTek استفاده شده است.xiaomi-mi-5c-leaks-340x440
شیائومی همیشه مقرون به صرفه‌ترین راه را برای کاربرانش انتخاب می‌کند؛ به همین دلیل است که دستگاه رازآلود Xiaomi Mi 5C، با قیمت ۱۶۹۹ یوان عرضه خواهد شد. امیدواریم که موجی از به روزرسانی‌ها را برای Xiaomi Mi 5C/5I مشاهده کنیم.

منبع: Xiaomitoday