دستبند سلامتی شیائومی مدل می بند ۲ در یک سال اخیر، جهان را تحت تأثیر خود قرار داده و باعث شده این کمپانی به قطب گجت‌های پوشیدنی در جهان تبدیل شود. این دستبند سلامتی، تعداد گام‌ها را می‌شمارد، کیفیت خواب را می‌سنجد، تعداد ضربان قلب را نمایش می‌دهد، میزان کالری مصرف‌شده را محاسبه می‌کند، قابلیت تنظیم آلارم دارد، هنگام تماس و پیام دریافتی هشدار می‌دهد، نام تماس‌گیرنده را نشان می‌دهد و… . بند اصلی می بند ۲ شیائومی مشکی‌رنگ است اما تاکنون بندهای رنگی مختلف و بندهایی با طرح‌های متنوع برای سلایق مختلف عرضه شده که میزان جذابیت این محصول شیائومی را افزایش داده است.

گوشی Xiaomi Mi 7 در ماه فوریه رونمایی خواهد شد

اکنون نسخه‌ی ارتقایافته‌ی دستبند Mi Band 2 در هند رونمایی شده است. این آپگرید، Mi Band HRX Edition نام دارد که با همکاری کمپانی HRX که Hrithik Roshan، هنرمند مشهور هندی مالک آن بوده، تولید شده است.


می بند ۲ نسخه HRX از الگوریتم ردیابی بهتری برای پایش دقیق‌تر فعالیت‌ها و همچنین ماندگاری بهینه‌شده‌ی باتری بهره برده است.
طبق اظهار شیائومی، این نسخه از می بند ۲، ۲۳ روز ماندگاری باتری دارد که نسبت به نسخه پیشین ۱۰ درصد بهتر شده است؛ نسخه اصلی ۲۰ روز شارژ نگه می‌دارد. از طرفی این گجت پوشیدنی، مانند نسخه اصلی خود سنسور ضربان قلب ندارد. صفحه نمایش این نسخه ۰٫۴۲ اینچ از نوع OLED با شیشه‌ی ضد خش است و گام‌شماری برای نظارت بر فعالیت بدنی و خواب دارد. دارای گواهینامه‌ی IP67 است و از طریق بلوتوث ۴٫۰ با اپلیکیشن Mi Fit جفت می‌شود. کپسول نسخه HRX می بند ۲، تنها ۷ گرم وزن دارد.
قیمت این نسخه از Xiaomi Mi Band 2 حدود ۲۰ دلار است.

منبع: GsmArena