این روزها استفاده از پاور بانک‌ها به امری فراگیر تبدیل شده است زیرا گجت‌ها و دستگاه‌های مورد ‏استفاده ما در زندگی روزانه که برای اهداف گوناگون ارتباطی و لایف استایل مورد استفاده ‏قرار می‌گیرد، هوشمندتر و پرکاربردتر شده است. به طور نرمال این دستگاه‌ها به علت استفاده بسیار ‏در مواقع نبود برق به یک باتری پشتیبان نیاز پیدا می‌کنند. به این علت است که تولید و مصرف پاور ‏بانک‌ها افزایش یافته است. امروزه اکثر ما با این محصول آشنا هستیم و تقریباً همگی یک نمونه از این ‏پاور بانک‌ها با ظرفیت‌های مختلف را داریم. ‏

قابلیت جدید مچ بند ۲ شیائومی

شیائومی برندیست که چندین سال است در عرصه تولید محصولات هوشمند بالاخص پاوربانک با ‏ظرفیت‌های مختلف، روند رو به رشد و چشمگیری داشته است. پاور بانک‌های شیائومی با هر برند ‏موبایلی کار کرده و سعی شده با ظرفیت‌های مختلف بنا به نیازهای متفاوت تولید و عرضه شود و با ‏بررسی‌های بیشتر، نسخه‌های تقویت‌شده و بهبودیافته‌ی آن نیز وارد بازار شده است. در ادامه به معرفی ‏اجمالی پاور بانک‌های شیائومی می‌پردازیم:‏

پاوربانک ۵۰۰۰mAh:
– مجهز به یک پورت شارژ USB با خروجی ۲ آمپر است که از شارژ دوطرفه پشتیبانی می‌کند، به این صورت که هم‌زمان با شارژ شدن خودش، توانایی شارژ کردن دستگاه های دیگر را دارد .

پاور بانک ۱۰۰۰۰mAh:
– با سایز کوچک و ظرفیت بالای خود می تواند بسیاری از نیازهای کاربران را پاسخگو باشد.
– بدنه منحنی وار این پاوربانک بسیار زیبا، ضد عرق و ضد خوردگی است.
– از دیگر ویژگی های مثبت این پاوربانک مجهز بودن به چیپ کنترل هوشمند با ۹ لایه حفاظتی است که از پاوربانک در مقابل حرارت و اتصال کوتاه و ولتاژ بیش از حد خروجی محافظت می کند.

پاوربانک ۱۶۰۰۰mAh:
– دارای دو پورت خروجی USB با توان حداکثر ۵/۱ و ۳/۶ ولت است که امکان شارژ دو دستگاه بطور همزمان را برای شما فراهم کرده است.
– مجهز به یک لایه نازک آلومینیومی است که شارژر را در مقابل هرگونه زنگ زدگی و البته رطوبت و آب مقاوم می کند.

پاور بانک ۲۰۰۰۰mAh:
-برای کاسته شدن از وزن نهایی اش از پلاستیک ABS سازگار با محیط زیست ساخته شده است
– مجهز به دو پورت خروجی و یک پورت ورودی USB است
-مجهز به ویژگی فوق العاده توانایی شارژ لپ تاپ

پاوربانک ZMI 7800:
– بسیار متفاوت از پاوربانک های پیش از خود است و همزمان خدمات یک مودم را نیز به کار ارائه می دهد
-این محصول هیجان انگیز نیاز همزمان شما به اینترنت و شارژ را برآورده می کند
-سرعت بالا و مصرف پایین انرژی است
– اتصال همزمان ۸ دستگاه وای فای به مودم/پاوربانک ZMI

محصولات برند موفق شیائومی به ویژه پاور بانک‌های آن توانسته است جایگاه خوبی در بازار ایران ‏پیدا کنند. این محصولات با گارانتی می همراه (شرکت رایانه همراه) در سرتاسر ایران به فروش ‏می‌رسد که شرکت رایانه همراه به منظور پخش گسترده‌تر این محصولاتِ موفق، اقدام به افزایش ‏نمایندگی‌های خود در سرتاسر ایران کرده است.جهت درخواست نمایندگی شیائومی روی لینک کلیک کنید.
شما همیشه نسخه‌های تقلبی محصولات پرفروش و موفق در بازار را دیده‌اید، این وضعیت برای محصولات شیائومی نیز اتفاق افتاده ‏است. شما می‌توانید برای آگاهی از نحوه‌ی تشخیص پاور بانک اصلی شیائومی و تقلبی آن به سایت می همراه مراجعه کنید.

‏ ‏
‏ ‏