به نظر می‌رسد افراد زیادی به فبلت Mi Mix 2 شیائومی علاقه‌مندند، چرا که حدود ۳۰۰ هزار نفر در فروشگاه JingDong، تنها یک روز پس از رونمایی آن، برای خرید آن ثبت نام کردند.  این گوشی شیائومی یک روز پس از کنفرانس معرفی خود، برای پیش‌خرید در فروشگاه مذکور قرار گرفت و مورد اقبال عمومی مردم چین قرار گرفت.

بهبود میزان فروش شیائومی

این فروشگاه، تنها مکان برای خریداران چینی برای پیش‌خرید این فبلت شیائومی نیست، بلکه Xiaomi Mi Mix 2 توجه بسیاری در سایت فروشگاه رسمی شیائومی جلب کرده، تا حدی که بیش از ۷۰۰ هزار نفر پس از ۲ روز، در این سایت، پرچمدار شیائومی را پیش‌خرید کردند.
شایان ذکر است که این گوشی Mi در آینده در سایر کشورها نیز در دسترس خواهد بود، اما هم اکنون تنها کشوری که می میکس ۲ در آن عرضه می‌شود، چین است. همچنین گفتنی است که این گوشی هوشمند از فردا به فروش خواهد رسید.
این گوشی بدون حاشیه، در چهار نسخه عرضه می‌شود اما تنها سه نسخه از آن برای پیش‌خرید در دسترس قرار گرفت.
می میکس ۲ Xiaomi مجهز به صفحه نمایش ۵٫۹۹ اینچی Full HD در کنار حافظه رم ۶GB / 8GB و حافظه داخلی ۶۴GB / 128GB / 256GB است. این اسمارت‌فون از چیپست ۸ هسته‌ای ۶۴ بیتی Snapdragon 835 قدرت گرفته و با یک باتری غیر قابل تعویض ۳۴۰۰ میلی آمپرساعتی عرضه شده است. یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت دستگاه و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلوی آن برای گرفتن سلفی تعبیه شده است. سیستم عامل Android 7.1 Nougat بطور پیش‌فرض روی آن نصب شده است.