معرفی چراغ رومیزی هوشمند میجیا

شیائومی چراغ رومیزی هوشمند لایت را در چین راه اندازی کرد. این چراغ نسخه ارتقا یافته چراغ رومیزی هوشمند میجیا است که سال گذشته عرضه شده بود. شیائومی با اپدیت انجام شده سعی دارد عملکردهای هوشمند در عین حفظ کیفیت نور یکسان را ارائه دهد. این دستگاه طرح آب لانه زنبوری را روی سطح ساطع کننده منشوری دوگانه چراغ به اجرا در اورده است. همچنین دارای یک پایه کوچک است و می توان ان را 218 درجه بالا و پایین و 180 درجه افقی کج کرد. لامپ هوشمند دارای روشنایی مرکزی بیشتر از 1200lx است که با استاندارد ملی روشنایی در سطح A مطابقت دارد. فناوری یکنواخت سازی دو لنز، محیط  تابش را افزایش می دهد. این در حالی است که نور را نیز یکنواخت تر تابانده و کل میز کار را با نور لایت روشن می کند.

چراغ رومیزی هوشمند

مشخصات نوری چراغ رومیزی هوشمند

همچنین گزارش شده است که این محصول آزمایش ایمنی فوتوبیولوژیکی موسسات حرفه ای مربوطه را پشت سر گذاشته است. در نتیجه مطلقاً هیچ نور آبی و هیچ سوسو زدن ویدئویی را از خود ساطع نمی کند. علاوه بر این، چراغ رومیزی هوشمند قابلیت کم کردن نور به صورت مرحله ای را داراست. برای خاموش و روشن نمودن این این دستگاه دکمه لمسی تعبیه شده است. جهت تغییر روشنایی چراغ باید دکمه را به مدت طولانی فشار دهید. همچنین امکان تنظیم گام به گام روشنایی نور از طریق برنامه Mijia وجود دارد.

چراغ رومیزی هوشمند

پشتیبانی از Xiao AI و بلوتوث Mesh

همچنین کنترل صدا در چراغ رومیزی هوشمند از طریق بلندگوهای Xiao AI امکان پذیر است.   چرا که دارای درگاه بلوتوث Mesh داخلی است. هنگامی که به بلندگوی هوشمند متصل هستید، می توانید از آن برای روشن کردن لامپ از طریق پیام صوتی استفاده کنید. پس از متصل شدن از طریق درگاه بلوتوث Mesh، زمان به طور خودکار بدست می آید. سپس کالیبره شده و هنگامی که چراغ در طول شب روشن می شود، حالت نور شب به طور خودکار فعال می شود.

چراغ رومیزی هوشمند

ابعاد این لامپ 408x140x410mm بوده و فقط 500 گرم وزن دارد. این لامپ جدید دارای طراحی مینیمالیستی بسیار شیک و بازویی است که مجهز به یک لولا انعطاف پذیر است. بنابراین چراغ رومیزی هوشمند به ما این امکان را می دهد تا روشنایی آن را در جهات مورد نظرمان تنظیم کنیم.

چراغ رومیزی هوشمند

 

*با عضویت در کانال تلگرام و اینستاگرام می همراه از جدیدترین اخبار شیائومی با خبر شود*


مطالب پربازدید هفته

معرفی برند وان مور و 3 نکته جالب در مورد 1MORE که نمی دانید

رابط کاربری MIUI 13 چه تاریخی عرضه می شود؟ قابلیت های جدید MIUI 13 چیست؟(به همراه لیست دریافت کنندگان)

پلو پز هوشمند شیائومی میجیا 3 لیتری معرفی شد

قابلیت های برنامه +MIUI و لینک دانلود نرم افزار

تفاوت صفحه نمایش AMOLED با IPS LCD در گوشی های شیائومی

تکنولوژی رم مجازی در گوشی ردمی نوت 10 پرو 5G فعال شد

شیائومی زمان معرفی گوشی های می میکس 4، می پد 5 و MIUI 13 را مشخص کرد


***برای اطلاع از اخبار جدید شیائومی با مجله شیائومی همراه باشید***