پلت‌فرم سرمایه‌گذاری‌شده‌ی شیائومی ، محصول جدیدی برای خانه هوشمند دارد که یک چراغ LED هوشمند و پایدار با نام Xiaomi Yeelight LED lamp است. این محصول چندین ویژگی دارد که آن را متمایز ساخته و در حال حاضر آماده‌ی سرمایه‌گذاری تحت پلت‌فرم سرمایه‌گذاری‌شده‌ی شیائومی با قیمت ۳۴۹ یوان (۵۰ دلار) است.

ترازو با گارانتی می همراه

Xiaomi Yeelight LED lamp از ۲۴۰ شاخص ارائه رنگ تا ۹۵Lumileds استفاده می‌کند. این چراغ با افکت‌های نوری رنگ‌ موزه ارائه می‌شود و توان نامی آن ۲۸ وات به همراه طول عمر ۲۵۰۰۰ ساعتی است. همچنین مقاومت در برابر گرد و غبار IP60 برای کاهش مشکلات جمع شدن گرد و غبار و حشرات در داخل چراغ LED در طی زمان به کار می‌رود.
لامپ‌های سقفی Yeelight LED مجهز به کاهنده سه‌مسیره به همراه روشنایی کامل تا ۲۰۰۰lumens هستند. روشنایی این لامپ می‌تواند تا ۰٫۱lumens کاهش یابد. علاوه بر آن، رنگ‌های گرم و سرد هم قابلیت تنظیم دارند. این لامپ LED به همراه ریموت کنترل بلوتوثی ارائه می‌شود که باید جداگانه خریداری شود. چراغ LED می‌تواند در حالت moonlight هم قرار بگیرد تا نوری همانند ماه ساطع کند. در کمتر از ۵ دقیقه می‌توانید این لامپ را وصل یا جدا کنید. این گجت هوشمند، قابلیت کنترل شدن توسط تلفن همراه هوشمند از طریق اپلیکیشن را دارد.
همانطور که بیان شد، فروش Xiaomi Yeelight LED lamp از قیمت ۳۴۹ یوان (۵۰ دلار) از طریق پلت‌فرم سرمایه گذاری‌شده‌ی شیائومی شروع شده است. ارسال این چراغ از تاریخ ۲۹ دسامبر شروع می‌شود.

منبع: GizmoChina