قرار است گوشی Mi 8 شیائومی 31 می (پنجشنبه 10 خرداد) رونمایی شود. از پوستر منتشرشده این‌گونه برمی‌آید که احتمالاً گوشی Xiaomi Mi 8 اولین گوشی با جی پی اس دو فرکانسی خواهد بود. این گوشی Mi اولین گوشی شیائومی دارای حسگر اثر انگشت روی صفحه نمایش و همچنین اولین گوشی اندرویدی مجهز به فناوری نور ساختاریافته‌ی سه‌بعدی خواهد بود. احتمالاً این اسمارت‌فون همان گیرنده جی پی اس دو فرکانسی معرفی‌شده توسط Broadcom که BCM47755 نام داشت، باشد.

دستگاه تصفیه هوای خودروی شیائومی


گیرنده‌ BCM47755 بسیار دقیق‌تر از گیرنده‌های جی پی اسی است که امروزه در اکثر گوشی‌ها شاهدیم. در حال حاضر جی پی اس گوشی‌ها، دقت 5 متری دارند اما در کنفرانسی که کمپانی Broadcom جی پی اس دو فرکانسی را معرفی کرد، دقتی 30 سانتیمتری برای این GPS عنوان شد. درواقع این گیرنده 16 برابر دقیق‌تر از جی پی اس گوشی‌های امروزی است.
علاوه بر این، تلفن همراه Mi 8 با یک جعبه‌ی مشکی که در کناره‌ها و روی آن عدد 8 با فونت درشت درج شده، عرضه می‌شود. پشت جعبه جزئیات فاش‌شده درباره این گوشی از قبیل چیپست SD845، دوربین اصلی دوگانه، دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی با قابلیت تشخیص چهره و حافظه رم 6 و داخلی 64 گیگابایتی را تأیید می‌کند.

اخبار تکمیلی درباره‌ی این پرچمدار کمپانی بزرگ شیائومی را در وب‌سایت، کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می همراه دنبال کنید.

منبع: GizChina