شیائومی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های الکتریکی دنیا در حال تصرف جهان است در حالی که غول‌های بزرگی چون سامسونگ و اپل را کنار می‌زند. شیائومی شاید کارش را با فروش گوشی‌های همراه شروع کرده باشد اما محصولات هوشمند شیائومی در سال 2021 حضور پررنگی در بازار تولیدات الکتریکی و غیرالکتریکی داشته اند. صادقانه است اگر بگوییم محصولات خانه هوشمند شیائومی فوق‌العاده هستند، که به نظر می‌رسد هر کسی در سال 2021 باید چند نمونه از آن‌ها را داشته باشد.

smart devices
smart devices

شیائومی سالیانه محصولات جدید و نوآورانه‌ای را روانه بازار می‌کند و با محصولاتی که طی سال 2021 روانه بازار کرده زندگی شما کاملا تغییر خواهد کرد؛ محصولاتی که در عین به روز بودن بسیار مقرون‌به صرفه هستند.

بخارپز هوشمند Mijia شیائومی

xiaomi-mijia-smart-oven
xiaomi-mijia-smart-oven

بخارپز هوشمند Mijia شیائومی تازه‌ترین پروژه‌ای و از مهمترین محصولات هوشمند شیائومی در سال 2021 است که تولید آن با تأمین سرمایه جمعی محقق شده است. این بخارپز نه تنها هوشمند است که قدرت 1200 وات تبخیرکنندگی دارد که می‌تواند بخاری متراکم و یکنواختی برای پخت غذا در زمان بسیار کوتاهی ایجاد کند. این بخارپز یکی از بهترین محصولات شیائومی است که حتما باید داشته باشید.

 xiamo mijia steamer oven
xiamo mijia steamer oven

بخارپز میجیای شیائومی با یک میکروکامپیوتر کنترل می‌شد. این میکروکامپیوتر میزان بخار و زمان پخت را کنترل می‌کند. علاوه بر این؛ میجیا دو حالت دارد: بخاردهی و پخت‌نان. مهم‌تر این که با نرم‌افزار میجیا، بخارپز شیائومی کامل در اختیار شماست.

ماشین تمیزکننده فراصوت Mijia

mijia supersonic cleaning machine
mijia supersonic cleaning machine

ماشین تمیزکننده Mijia شیائومی احتمالا مفیدترین محصول همه دوران‌هاست. این ماشین نه تنها به ضدعفونی کردن وسایل و پاک کردن ویروس‌ها و میکروب‌های خطرناک کمک می‌کند که هر لکی را هم با هر شدتی، از بین می‌برد. با استمرار کرونا در این روزها از زندگی، داشتن همچین محصولی یکی از بایدهای هر خانه‌ای است.

از این ماشین می‌توان برای تمیز کردن هر چیزی از عینک و جواهرات گرفته تا برس‌های آرایشی و وسایل کودک استفاده کرد. اما باید حواستان باشد وسایلی را در این ماشین بگذارید که ضدآب هستند.

mijia supersonic cleaning machine
mijia supersonic cleaning machine

روش کار این محصول این طور است که با نیروی فراصوت در مجاورت آب، حباب‌هایی را ایجاد می‌کند؛ حباب‌هایی ک به تمیز کردن سطوح وسایل کمک می‌کند. همین حباب‌ها نه تنها لکه‌ها که میکروب‌ها را هم از بین می‌برند.

جارو برقی بی‌سیم Roidmi NEX 2 Pro

Roidmi NEX 2 Pro
Roidmi NEX 2 Pro

جارو برقی بی‌سیم Roidmi NEX 2 Pro یکی از جدیدترین محصولات هوشمند شیائومی در سال 2021 است که به سرعت در بازار غوغا به پا کرد. این جاروبرقی فوق‌العاده فقط زیبا نیست بلکه ویژگی‌های عالی‌ای دار که می‌تواند گردوغبار و آلودگی‌ها را در چند ثانیه در خود بکشید.

جدای از طراحی چشم‌گیر مینیمالیستی، این جارو برقی هم کارکرد خود را دارد هم گردگیری می‌کند؛ 6 سطح فیلترینگ هم برای تمیز کردن عمیق دارد.

Roidmi NEX 2 Pro
Roidmi NEX 2 Pro

جارو برقی بی‌سیم رویدمی NEX 2 Pro، نسل دوم جاروبرقی‌های رویدمی است و نسبت به نسخه قبلی خود بسیار پیشرفت داشته است, عملکرد آن قوی‌تر، صدای‌اش کم‌تر و عمر باتری‌اش طولانی‌تر است.

آبمیوه‌گیری BUD شیائومی

xiaomi bud juicer
xiaomi bud juicer

آبمیوه‌گیری BUD شیائومی هم تازه به بازار آمده و همه را به تکاپو انداخته است. کار این آبمیوه‌گیری نسبت به آبمیوه‌گیری روزانه شما بسیار متفاوت است. در واقع این وسیله فوق‌العاده می‌تواند با دقت بالایی آبمیوه را از تفاله آن جدا کند و اساسا اجازه نمی‌دهد حتی یک قطره آب در میوه و سبزیجات بماند.

آبمیوه‌گیری باد شیائومی، دو کانال جداگانه برای آبمیوه و تفاله دارد که باعث می‌شود آبمیوه تازه به هیچ‌وجه تفاله نداشته باشد.

xiaomi bud juicer
xiaomi bud juicer

علاوه بر این، پاک کردن این آبمیوه‌گیری بسیار ساده است؛ تنها کاری که لازم است بکنید این است که محفظه آن را پر از آب کنید و دکمه چرخش معکوس را بزنید. آبمیوه‌گیری شما در کمتر از 16 ثانیه مثل روز اول می‌شود.

چراغ خواب هوشمند وایفای میجیا شیائومی

xiaomi bed light LED Lamp 2
xiaomi bed light LED Lamp 2

چراغ خواب هوشمند وایفای میجیا شیائومی از دیگر محصولات فوق‌العاده شیائومی هستند که با قیمتی عالی عرضه شده‌اند. این چراغ‌خواب مساحت زیادی را پوشش می‌دهد و میزان نور و رنگ آن قابل تنظیم است. شما حتی می‌تواند تنظیمات آن را با سیستم بازی خود هماهنگ کنید و ببینید که چه طور سازگار با بازی شما رنگ‌هایش را تغییر می‌دهد.

علاوه بر این شما می‌توانید برای چراغ‌خواب LED Lamp 2، تایمر بگذارید و از این مزیت هم برخورددار شوید که برای به خواب رفتن، دستیار خواب‌اش به کمک‌تان بیاید.

xiaomi bed light LED Lamp 2
xiaomi bed light LED Lamp 2

چراغ‌خواب LED Lamp 2، نرم‌افزار Mijia home و Apple home را پشتیبانی می‌کند. به این ترتیب شما حتی می‌توانید با تنظیم کردن صدای‌تان، به صورت صوتی چراغ‌خوابتان را کنترل کنید.

چند راهی برق هوشمند شیائومی

xiaomi smart power strip
xiaomi smart power strip

این چند راهی هوشمند شیائومی واقعا نشان‌دهنده فلسفه نوآورانه شیائومی است. چندراهی هوشمند شیائومی، 6 ورودی برق و سه ورودی شارژر دارد که مجهز به کارآیی سرعت شارژ 2A است تا بتواند به سرعت گوشی شما را شارژ کند.

xiaomi smart power strip
xiaomi smart power strip

این چند راهی برق شیائومی 6 پورت 3 یو اس بی را می‌توانید تا سال‌ها استفاده کنید بدون آن که آخ بگوید. جدای از این‌ها این محصول فوق‌العاده امن است و از آن جایی که با مواد مقاوم در برابر آتش ساخته شده به هیچ‌وجه امکان ندارد که منجر به آتش‌سوزی شود یا خودش آتش بگیرد.

خودکار میجیا

mijia pen
mijia pen

شیائومی اخیرا کالای هیجان‌انگیزی را با نام خودکار میجیا شیائومی MiJia Pen معرفی کرده است. یک خودکار؛ بله یک خودکار! که احتمالا برای خیلی از ما سوال می‌شود چرا؟ اما واقعا این خودکار فوق‌العاده است. نرم و روان با توزیع محدود که شما را خاص می‌کند و جوهری ژاپنی که امکان ندارد پخش شود.

تقویت‌کننده وای‌فای Mi

xiaomi wifi amplifier and repeater
xiaomi wifi amplifier and repeater

اگر حین بازی به اینترنت پرسرعت بدون اختلال نیاز دارید دستگاه تقویت‌کننده و توسعه‌دهنده وای‌فای Mi کارش فوق‌العاده است. از آنجایی که 16 دستگاه به این محصول متصل می‌‌شوند بدون آنکه ذره‌ای از کیفیت سیگنال‌هایش کم شود در بین رقبایش یکه‌تازی می‌کند. استفاده از تقویت کننده وایفای نسخه Pro شیائومی بسیار ساده است؛ کافی است آن را به برق بزنید تا کارش را شروع کند.

ربات جارو برقی

xiaomi vacuum cleaner robot
xiaomi vacuum cleaner robot

یکی از زمان‌ برترین کارهای خانه جارو کشیدن است. در شهرهای بزرگ که هر روز گرد و غبار کل خانه را می‌گیرد و شما را مجبور می‌کند دست‌کم 20 دقیقه از وقت عزیزتان را صرف تمیز کردن خانه کنید.

ربات جارو برقی شیائومی شما و زمان‌تان را نجات می‌دهد و خانه‌تان را هم تمیز می‌کند. شما می‌توانید برخی پارامترها مثل مساحت موردنظرتان را برای ربات تعیین کنید و خانه را بهتر از روز اول تحویل بگیرید. این طوری شما از هدر رفتن 25 ساعت‌تان در ماه جلوگیری می‌کنید.

xiaomi vacuum cleaner robot
xiaomi vacuum cleaner robot

ربات جارو برق با استفاده از سیستم راه‌یابی منحصر به فرد، می‌تواند فضای خانه را ضبط کند و حتی با استفاده از مختصات راه خود را ترسیم کند. علاوه بر این، این ربات به صورت خودکار هر سانتی‌متر از خانه را جارد می‌کند و اگر به مانعی برخورد کند مسیرش را پیدا خواهد کرد. ربات جارو برقی البته پستی بلندی‌های کوچک خانه را رد می‌کند و لازم نیست نگران ورودی اتاق‌ها یا زیر مبل باشید.

سنسور در و پنجره

xiaomi door/window sensor
xiaomi door/window sensor

تا حالا شده وارد خانه تاریک شوید و در حالی که دنبال کلید برق می‌گردید بخورد به در و دیوار؟ خب امروز در سال 2021 نباید چنین اتفاقی برای شهروندان جان هوشمند بیفتد.

سنسور در و پنجره شیائومی به لامپ‌های هوشمند شما متصل می‌شود و هر وقت احساس کند در باز شده به صورت خودکار چراغ‌ها را روشن می‌کند. کاربرد دیگر آن به پنجره‌ها برمی‌گردد؛ هر وقت سنسور پنجره از باز شدن آن خبر دهد، کولر هوشمند شما به صورت خودکار خاموش می‌شود.

علاوه بر این می‌توانید از این سنسورها برای امنیت خانه‌تان استفاده کنید. به این ترتیب وقتی قرار نبود خانه باشید و این سنسورها فعال شدند، دزدگیر هوشمند شما هم فعال خواهد شد یا دوربین‌های مدار بسته هوشمندتان از خانه عکس می‌گیرند و به گوشی‌تان می‌فرستند.

xiaomi door/window sensor
xiaomi door/window sensor

نصب و استفاده از این سنسورها بسیار ساده است. کافی است روی چسب پشت‌شان را بکنید و آن‌ها را به در و پنجره‌تان بچسبانید. بعد از این فقط باید این سنسورها را با برنامه میجیای روی گوشی‌تان هماهنگ کنید.

سنسور هوشمند چند منظوره شیائومی

xiaomi alarm system
xiaomi alarm system

سنسور هوشمند چند منظوره شیائومی یکی از راه‌ های تأمین امنیت خانه شماست. این سیستم محصولی چند منظوره می باشد و به خوبی با دیگر محصولات خانه هوشمند شیائومی هماهنگ می‌شود.

این سیستم هشدار یک بلندگو دارد که می‌توانید از آن حتی رادیو هم پخش کنید. بله این سیستم مجهز به رادیوی آنلاین است که می‌توانید از روی نرم‌افزارش روی گوشی‌تان روشن‌اش کنید.

زنگ سیستم هشدار شیائومی قابل تغییر و قابل کنترل از راه دور است.

اسپیکر بلوتوثی شیائومی

xiaomi bluetooth speaker
xiaomi Bluetooth speaker

اسپیکر هوشمند شیائومی بلوتوثی شیائومی برای آن‌هایی که شیفته موسیقی اما همیشه در راه هستند، عالی است. این بلندگوها بزرگ نیستند و به سادگی در کیف یا حتی جیب جا می‌شوند. با فناوری‌ای که دارد مانع تغییر صدا می‌شود و همین کیفیت موسیقی‌ای که می‌شنوید، تضمین می‌کند.

xiaomi bluetooth speaker
xiaomi bluetooth speaker

مزیت بعدی آن عمر باتری‌اش است. باتری آن برای 8 ساعت استفاده دوام می‌آورد و شارژ آن فقط 2 ساعت و نیم زمان می‌برد. پس سریع‌تر همراه فوق‌العاده سفرهای جاده‌ای‌تان را فرابخوانید.

شما تا به حال از محصولات خانه هوشمند شیائومی استفاده کرده اید؟ به نظر شما کدام محصولات شیائومی برای خرید جذاب تر می باشد؟

 

*با عضویت در کانال تلگرام و اینستاگرام می همراه از جدیدترین اخبار شیائومی با خبر شود*


مطالب پربازدید هفته

عینک هوشمند شیائومی با فناوری MICRO LED رونمایی شد

معرفی برند وان مور و 3 نکته جالب در مورد 1MORE که نمی دانید

آموزش بازیابی فایل های پاک شده از گوشی های شیائومی

محصولات شیائومی دیگر با پیشوند می (MI) عرضه نمی شوند

معرفی، مشخصات و بررسی گوشی شیائومی 11 تی و 11 تی پرو

مشخصات، معرفی و بررسی گوشی شیائومی سیوی

شیائومی در صدر بزرگترین تولید کنندگان گوشی های 5G جهان

تکنولوژی هایپر شارژ شیائومی رونمایی شد (شارژر سیمی 200 و بی سیم 120 واتی)

لیست گوشی های شیائومی که اندروید 12 را دریافت می کنند

گوشی شیائومی می 12 با اسنپدراگون 898 عرضه می شود

راه حل زود تمام شدن باتری در گوشی شیائومی

مقایسه رابط کاربری MIUI 12.5 با IOS اپل

رابط کاربری MIUI 13 چه تاریخی عرضه می شود؟ قابلیت های جدید MIUI 13 چیست؟(به همراه لیست دریافت کنندگان)

قابلیت های برنامه +MIUI و لینک دانلود نرم افزار

تکنولوژی رم مجازی در گوشی ردمی نوت 10 پرو 5G فعال شد

پیشرفت شرکت شیائومی از کجا شروع شد؟ لی جون کیست؟

گوشی های شیائومی MI 11، MI 11 PRO و MI 11 ULTRA اندروید 12 را دریافت کردند


***برای اطلاع از اخبار جدید شیائومی با مجله شیائومی همراه باشید***