صفحه نمایش شیائومی Mi11

شیائومی می 11 یکی از محبوب ترین و مورد انتظارترین مدل در بازار گوشی های هوشمند سری شیائومی است. گوشی شیائومی می 11 از اولین پردازنده پرچمدار نسل جدید کوالکام جهان Snapdragon 888 استفاده کند.

صفحه نمایش شیائومی می 11طبق آخرین اطلاعات منتشر شده توسط سایت Weibo، اساساً همان اخبار منتشر شده قبلی است.

سری جدید Xiaomi Mi 11 از یک صفحه نمایش منحنی استفاده می کند که یک حفره برای دوربین در آن بکار برده شده است، اما این حفره در مرکز نیست، در گوشه بالا سمت چپ قرار گرفته است.

صفحه نمایش شیائومی می 11 منحی ای می باشد، که چهار طرف صفحه نمایش آن خم می باشد

در مورد بدنه پشتی شیائومی می 11، این دستگاه از یک ماژول مربع دوربین با سه دوربین استفاده خواهد کرد. که دوربین اصلیه آن 100MP باشد.

شیائومی Mi 11 که  از اولین پردازنده پرچمدار اسنپدراگون 888 بهره می برد، در هفته های آینده معرفی می شود.

عکس ای از گلس شیائومی می 11 به تازگی در وب سایت های مختلف دیده میشود، که مشخص Xiaomi Mi 11 از صفحه نمایش هایپربولوئید (hyperboloid) استفاده می کند.

صفحه نمایش شیائومی می 11 پروجایگذاری دوربین جلو گوشی همانند Mi 10، در گوشه بالا سمت چپ قرار گرفته است. شیائومی می 11 چهارمین پرچمدار سری Xiaomi Mi هست. گوشی های شیائومی Mi 10 ، Mi 10 Pro و Mi 10 Ultra که قبلاً منتشر شده بودند، همگی در صفحه نمایش یک حفره برای دوربین قرار گرفته بود.

پیش از این، شیائومی تأیید کرده بود که نسل سوم فناوری دوربین زیر صفحه نمایشگر را در سال 2021 به تولید انبوه و تجاری خواهد رساند.اما در حال حاضر، به نظر می رسد که در گوشی شیائومی Mi 11 از این فناوری استفاده نشده است.

صفحه نمایش شیائومی می 11 نسخه پیشرفته صفحه نمایش Samsung 2K AMOLED است. این نسخه از نرخ تازه سازی 120 هرتز پشتیبانی می کند. علاوه بر این، به نظر می رسد از شارژ سریع فلاش سریع 120 وات پشتیبانی می کند.

صفحه نمایش شیائومی می 11 mi11جزئیات بیشتر شیائومی می 11

 Mi 11 از صفحه نمایش صاف بهره می برد و Mi 11 Pro از صفحه نمایش 2K که چهار طرف آن منحنی می باشد استفاده میکند.

هر دو صفحه نمایش از نرخ تازه سازی 120 هرتز و نمایش عمق رنگ 10 بیتی پشتیبانی می کنند.

 بزرگترین نکته برجسته این دستگاه، استفاده از پردازنده جدید Snapdragon 888 هست

 

صفحه نمایش شیائومی می 11 mi11proهمچنین دارای اسنپدراگون X60 برای باند 5G می باشد. پلت فرم موبایل به طور کامل از فناوری شبکه 5G پشتیبانی می کند. علاوه بر این، در شیائومی Mi 11 از شارژ سریع 55 وات پشتیبانی خواهد کرد، در حالی که Mi 11 Pro از شارژ سریع 100 وات پشتیبانی می کند.

از نظر مشخصات فنی، علاوه بر اولین پردازنده پرچمدار اسنپدراگون 888، Xiaomi Mi 11 همچنین دارای 8 گیگابایت حافظه بوده و از شارژ سریع 55 وات پشتیبانی می کند.

با توجه به ریتم شیائومی در معرفی محصولات جدید خود، Xiaomi Mi 11 ممکن هست، هفته آینده به طور رسمی معرفی شود.

تصاویر واقعی گوشی شیائومی می 11


 

***برای اطلاع از اخبار جدید شیائومی با مجله شیائومی همراه باشید***