موس گیمینگ شیائومی با نام Xiaomi Gaming Mouse Lite به تازگی در چین معرفی شده است. مدتی بود که شیائومی از تولید لوازم جانبی کمی دور شده بود، اما اکنون بعد از مدتی شیائومی دوباره تولیدات لوازم جانبی لپ تاپ و کامپیوتر خود را با موس گیمینگ شروع کرده است.

معرفی موس گیمینگ شیائومیموس گیمینگ شیائومی

موس گیمینگ شیائومی با قیمت 129 یوان که معادل 28 دلار می باشد در چین به فروش می رسد. شیائومی ماه گذشته سرمایه گذاری جمعی را برای موس جدید خود که مخصوص گیمیر ها می باشد، آغاز کرده بود و امروز Xiaomi اعلام کرده که این محصول برای کشور چین قابل فروش می باشد.

موس گیمینگ شیائومیمشخصات موس گیمینگ شیائومی لایت

وزن موس مخصوص بازی شیائومی بسیار سبک است و تنها 72 گرم می باشد و دارای رتبه بندی IP54 است که می تواند دستگاه شما را در برابر ذرات گرد و غبار محافظت میکند. همین موضوع باعث می شود تا موس شما بعد از مدتی مشکلات حرکت کردن و کلیک کردن را به وجود نیارد.

موس شیائومی لایت گیمینگ ظاهری جذاب را به همراه دارد و به راحتی در دست قرار میگرد و در بازی ها میتوناید عملکرد بسیار عالی را ارائه دهید. انتهای این موس یک نوار RGB قرار گرفته که به زیبایی دستگاه اضافه کرده است.

Xiaomi Gaming Mouse Liteطرح رنگ بندی و نور RGB را می توانید به راحتی با ترکیبی از کلیدهای روی موس تغییر دهید و به دلخواه تنظیم کنید و نیازی به نرم افزار جداگانه برای تنظم نور RGB موس شیائومی نخواهید داشت. شیائومی Gaming Mouse Lite از کلید های میکرو حرکتی طلایی ضد گرد و غبار TTC استفاده می کند که طبق ادعا شیائومی، طول عمر 80 میلیون کلیک دارند.

این دستگاه دارای سنسور اپتیکال Pixart 3327 با حداکثر 6200DPI است. موس گمینگ Xiaomi تنظیمات DPI را به همراه دارد که DPI این دستگاه 400، 800، 1600، 300 و 6200 را ارائه میکند. حداکثر سرعت حرکت ماوس شیائومی 220 اینچ در ثانیه است.

ماوس گیمینگ شیائومی از اتصال بی سیم پشتیبانی نمیکند که این موضصوع برای پایین آوردن زمان پاسخگویی زیر 1 میلی ثانیه با معماری NXP 32 بیتی ARM MCU به دست می آورد.

DPI در موس شیائومیDPI در موس شیائومی چیست

واژه DPI که خلاصه شده جمله Dots Per Inch است، دقت تصویر و رزولوشن سنسور موس می باشد. این بدان معناست که هرچه عدد DPI بالاتر باشد، موس شما با سرعت بالا تری حرکت میکند.

ماوس هایی با DPI بالا کاربرد‌های زیادی علاوه بر بازی دارند، موس شیائومی که بازه  DPI 6200 تا 400 را پشتیبانی میکند که می تواند حرکت هایی که نیاز به دقت بالا و حرکت کم موس با میزان جا به جایی بشتری دارند را به خوبی پشتیبانی کند.

تفاوت موس Xiaomi Gaming Mouse Lite با نسخه های قبلیتفاوت موس Xiaomi Gaming Mouse Lite با نسخه های قبلی

همان طور که مطلع شدید این ماوس با نسخه های قبلی موس بی سیم شیائومی نسخه 2 و Xiaomi Mi Portable Mouse تفاوت هایی از نظر طراحی ظاهری و عملکرد دارند.

شیائومی Gaming Mouse Liteفرق موس مخصوص بازی با معمولی در ظاهر:

ابتدایی ترین تفاوتی که ماوس مخصوص بازی شیائومی با نسخه های قبلی دارد، ظاهر آن است. ظاهر این موس به گونه ای طراحی شده که هنگام بازی کردن تجربه کاربری بهتری را رقم بزند و با نوار RGB که در موس قرار گرفته جلوه ویژه ای می دهد، همچنین کیفیت ساخت بالاتری را دارد.

شکل طراحی این ماوس به گونه است که دارای زوایای خاصی می باشد که به رحاتی در دست قرار بگیرد، همچنین جنس آن طوری است که دستان شما در هنگام استفاه زیاد تعرق نکند و به راحتی بدون اذیت شدن بتوانید کار کنید.

موس گیمینگ شیائومی لایتتفاوت عملکرد ماوس مخصوص بازی شیائومی با نسخه قبلی:

تفاوت اصلی عملکرد این دستگاه با نسخه های قبلی میزان DPI می باشد که در بازی ها و طراحی های گرافیستی می تواند عملکرد خوبی داشته باشد.

به زودی ماوس گیمینگ شیائومی در کشور های مختلف از جمله ایران عرضه می شود و میتوانید خرید کنید. خوشحال میشیم نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

*با عضویت در کانال تلگرام و اینستاگرام می همراه از جدیدترین اخبار شیائومی باخبر شوید*


مطالب پربازدید هفته

آموزش ذخیره و انتقال مخاطبین به سیم کارت در گوشی شیائومی

ترفندهای مخفی کردن عکس و فیلم در گوشی های شیائومی

مقایسه دوربین شیائومی 12 پرو و آیفون 13 پرو، کدام بهتر است؟

رنگ جدید لوگو شیائومی به رنگ سفید و مشکی تغییر پیدا می کند

معرفی، مشخصات و بررسی گوشی شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو

معرفی برند وان مور و 3 نکته جالب در مورد 1MORE که نمی دانید

معرفی برند HAYLOU آیا هدفون و ساعت هایلو ارزش خرید دارند

آموزش بازیابی فایل های پاک شده از گوشی های شیائومی

بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی زیر 10 میلیون تومان

مدیاتک یا اسنپدراگون؟ کدام پردازنده در گوشی های شیائومی بهتر هست؟

لیست گوشی های شیائومی که اندروید 12 را دریافت می کنند

نسخه پایدار شیائومی MIUI 13 آماده انتشار می باشد

برنامه MI FITNESS از شیائومی منتشر شد + به همراه لینک دانلود

راه حل زود تمام شدن باتری در گوشی شیائومی

رابط کاربری MIUI 13 چه تاریخی عرضه می شود؟ قابلیت های جدید MIUI 13 چیست؟(به همراه لیست دریافت کنندگان)

معرفی برند آمازفیت ، آیا ساعت AMAZFIT ارزش خرید دارد؟

شیائومی از حسگر اثر انگشت تمام صفحه رونمایی کرد


***برای اطلاع از اخبار جدید شیائومی با مجله شیائومی همراه باشید***