پاور بانک بی سیم شیائومی (Xiaomi Mi wireless power bank) با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت از راه رسید. در کنار پاور بانک وایرلس، شیائومی از پد شارژ بی سیم و همچنین پد شارژ وایرلس برای خودرو نیز رونمایی کرده است که در ادامه بیشتر با آنها آشنا خواهیم شد.

روز گذشته، شیائومی دو گوشی هوشمند Mi 9 و Mi 9 SE را با پشتیبانی از شارژ وایرلس با سرعت بسیار بالای 20 وات معرفی کرد. این گوشی ها با تمام محصولاتی که از استاندارد Qi پشتیبانی می‌کنند، سازگاری کامل دارند؛ با این وجود، کاربران می‌توانند دستگاه های هوشمند خود را به وسیله محصولاتی که اخیرا چینی‌ها معرفی کرده‌اند، شارژ کنند. پاور بانک بی سیم شیائومی یکی از همین محصولات است که با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت، می‌تواند موبایل شما را با توان 10 وات به صورت وایرلس شارژ کند.

اسپیکر شیائومی XiaoAI Touchscreen

پاور بانک بی سیم شیائومیپاور بانک وایرلس شیائومی همچنین به دو پورت خروجی مجهز شده تا شارژ سیمی دو گوشی به صورت هم‌زمان امکان‌پذیر باشد. این پاور بانک قرار است با قیمت 149 یوان (22 دلار) در اختیار کاربران قرار گیرد.

پد شارژ بی سیم شیائومیشیائومی همچنین نسخه ارتقایافته 20W Mi Wireless Charger را که اولین‌بار همراه با گوشی Mi Mix 3 روانه بازار شده بود، در رویداد روز گذشته نمایش داد. این گجت جدید با پشتیبانی از توان ورودی 27 وات و توان خروجی 20 وات توسعه پیدا کرده و می‌تواند موبایل شما را ظرف 60 دقیقه، از 0 تا 100 درصد شارژ کند. مهندسان از یک فن بی‌صدا و همچنین هیت‌سینک مخصوص برای سیستم خنک‌کننده دوگانه در این شارژر استفاده کرده‌اند. این پد شارژ در رنگ سفید و با قیمت 99 یوان (15 دلار) به فروش می‌رسد.

پد شارژ بی سیم خودرو شیائومیشیائومی افرادی را که می‌خواهند گوشی موبایل خود را در خودرو شخصی‌شان شارژ کنند هم فراموش نکرده است؛ پد شارژ شیائومی 20W Mi Wireless Car Charger با پشتیبانی از شارژ بی سیم 20 وات و توان خروجی 27 وات، گیره‌ای مکانیکی داشته و هر زمان که احساس کند می‌خواهید گوشی خود را شارژ کنید، به صورت خودکار باز می‌شود. این شارژر بی سیم هم 169 یوان (25 دلار) قیمت دارد.

منبع: Gizmochina